Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد فخرالدینی پس از صعود  آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر  توانستیم بازی را ببریم و  آلومینیوم برای اولین‌بار توانست به فینال جام حذفی برسد. این افتخار خیلی بزرگی است. امیدوارم مسئولین استانی بدانند این تیم به چه افتخاری رسیده و حمایت بیشتری از ما داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع  آلومینیوم  اراک در مورد اینکه ترجیح می‌دهد چه تیمی به فینال برسد، گفت:‌برای ما فرقی نمی‌کند. هدف‌مان قهرمانی است. از اول جام حذفی تمام  تلاش‌مان را کردیم که قهرمان شویم. اگر تیمی مستحق قهرمانی باشد ما  هستیم. چون بازی‌های بزرگی را بردیم. سپاهان، پرسپولیس و فجر را شکست دادیم. همین خلیج فارس ماهشهر را که تیم خیلی خوبی بود حذف کردیم. فکر می‌کنم لایق قهرمانی هستیم. 

آریاکیا: تمرکزمان روی قهرمانی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌همچنین پوریا آریاکیا پس از پیروزی آلومینیوم مقابل خلیج فارس ماهشهر عنوان کرد:‌ بازی خیلی سختی بود. حریف تیم دونده‌ای بود. در طول هفته روی نقاط ضعف آنها خیلی کار کردیم. تیم برتر بودیم و چند موقعیت هم داشتیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اما در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم. آنها تمرکزشان را از دست دادند و توانستیم به گل برسیم. 

بازیکن  آلومینیوم در مورد اینکه چه تیمی به فینال می‌رسد و نتیجه بازی نهایی چه می‌شود، گفت: مس کرمان تیم جانداری نشان داده و در لیگ یک هم مدعی صعود است. نساجی هم تیم واقعاً خوبی است. تیمی که به فینال می‌رسد حتماً توانایی این را  دارد که به این مرحله رسیده  است. تمرکزمان روی قهرمانی است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. در یک هفته‌ای که فرصت داریم تلاش می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و ان‌شاءالله قهرمان شویم.

سلیمان‌زاده:  شب خیلی قشنگی بود

همچنین رامتین سلیمان‌زاده در مورد پیروزی  آلومینیوم  مقابل خلیج فارس و صعود به فینال جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. از قبل می‌دانستیم خلیج فارس محکم، قلدر و دونده مقابل ما ظاهر می‌شود.در طول هفته برنامه‌ریزی زیادی داشتیم. تک تک بازیکنان‌شان را آنالیز کردیم. در زمین غافلگیر نشدیم و می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم. لایه‌های دفاعی متعددی داشتند ولی مزد زحمات‌مان را گرفتیم. صبور بودیم تا دقیقه 90 آرامش داشتیم. برنامه‌ها و تاکتیک‌های‌مان را اجرا کردیم. توانستیم با یک گل برنده شویم به فینال برسیم.

مدافع  آلومینیوم در مورد حضور تماشاگران این تیم در استادیوم گفت: واقعاً لذت‌بخش بود. شب خیلی قشنگی بود از آنها ممنون هستم و امیدوارم این شب‌ها تکرار شود و در بازی‌های آینده هواداران‌مان را کنارمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلاد فخرالدینی آلومینیوم اراک پوریا آریاکیا رامتین سلیمان زاده خلیج فارس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان