Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:52:11 GMT

آلومینیوم به جایگاهی که شایستگی‌اش را داشت دست یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۵۷۹

آلومینیوم به جایگاهی که شایستگی‌اش را داشت دست یافت

وحید فاضلی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر افزود: پیروزی تیم را به هواداران و کارکنان شرکت ایرالکو تقدیم می‌کنیم و خدا را شاکریم در حضور تماشاگران دوباره برد داشته باشیم و به فینال جام حذفی صعود کنیم. 

وی ادامه داد: خلیج فارس تیم باشخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم لیگ برتری را شکست دهد و برای پیروزی جانانه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: بچه‌ها روی همان فلسفه و اصول خود اصرار کردند و در نهایت از همانجا فشار زیادی به حریف وارد کردند و روی اشتباه خود تیم حریف توانستیم به گل برسیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: واقعیت این است که موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کردیم اما روی بدشانسی و روی بد فوتبال برای ما بود و روی صحنه‌ها و موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کردیم تا دقیقه ۷۰‌ که گل را  به ثمر رساندیم ، نتوانستیم خودمان را به تیم حریف از لحاظ به گل رسیدن دیکته کنیم.

فاضلی ادامه داد: در نهایت به گل رسیدیم و دیدید که تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و فشار آورد و دقایقی ما را تحت فشار گذاشت.
 

وی تصریح کرد: به تیم حریف تبریک  و خسته نباشید عرض می‌کنم واقعا تیم باشخصیتی بود و امیدوارم در ادامه مسیر لیگ ۲ موفق باشند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان تیم اعتماد به نفس و روحیه لازم را نداشتند نیز گفت:  اعتماد به نفس بین بازیکنان بود اما بازی رفته رفته که جلو می رفت و موقعیت ها گل نمی‌شد یک مقدار روی بازیکنان داشت تاثیر می گذاشت اما روی برنامه هایی که داشتیم اصرار می کردیم و بازیکنان هم به خوبی اجرا می کردند و داشتیم از شکاف های بین خط دفاعشون استفاده کردیم و بارها از کناره ها دور زدم  و یا روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و در نهایت اصرار و تکرار روی این حرکات بالاخره به گل رسیدیم و از بچه ها تشکر می‌کنم.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه دوشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان میزبان خلیج فارس ماهشهر بود که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال اراک استان مرکزی آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک استان مرکزی فوتبال اراک استان مرکزی آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک تیم حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سعید صادقی از بیماری

به گزارش ورزش سه سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس به خاطر بیماری بازی اراک را از دست داد. 

سعید صادقی که دچار سرماخوردگی شده بود قبل از سفر به اراک تمرین نکرد و با تیمش به این سفر نرفت تا جزو غایبان پرسپولیس در بازی جام حذفی باشد. 

صادقی اما بعد از دو روز استراحت امروز در تمرین سرخ ها آفتابی شد تا برای بازی با سپاهان در دسترس باشد. 

شاید اگر صادقی به بازی اراک می رسید می توانست در نیمه دوم وارد میدان شده و در حفظ توپ یا پیش بردن توپ در زمین حریف وقتی سرخ ها دو بار از حریف شان جلو بودند کمک  کند. 
 
صادقی همچنین می توانست جزو پنالتی زن های تیمش در ضربات پنالتی پایان مسابقه باشد و در آن بخش هم باعث پیروزی پرسپولیس شود اما با این بیماری از بازی تعیین کننده اراک دور ماند. 

حالا او باید برای بازی مقابل سپاهان در دسترس باشد تا در صورت نیاز برای پیش بردن برنامه های اوسمار به او و تیمش کمک کند.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری