Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:31:42 GMT

کلانتری‌های ویژه بانوان در کشور ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۱۶۶

کلانتری‌های ویژه بانوان در کشور ایجاد شود

آیت الله سیدمحمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، در سالن محراب حرم مطهر، گفت: فعالیت کلانتری‌های ویژه بانوان یکی از نیاز‌های کشور در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: نیروی انتظامی از ابتدای تاسیس خود در مسیر رشد و تعالی حرکت نموده و هم اکنون به یک نیروی قدرتمند و مقتدر تبدیل شده که باعث ایجاد رعب و ترس در دل خلافکاران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم با ابراز خرسندی از حضور روحانیون در بخش‌های عقیدتی سیاسی ناجا،گفت: حضور طلاب در این مجموعه و با هدف افزایش روح معنوی و اخلاقی یک اقدام ارزشمند و فراگیر در سطح نیروی انتظامی می‌باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه پاسداری از مرز‌ها و امنیت مردم و کشور که یکی از مصادیق مهم آن در نیروی انتظامی تبلور پیدا کرده یک تکلیف ملی است، گفت: یکی از مباحث و توصیه‌های مهم در ادعیه و روایات دینی، دعا برای مرزداران و پاسداران امنیت است.

آیت الله سعیدی با ابراز خرسندی از روحیه بالایی مرزداران کشور،گفت: نیروی انتظامی در راستای تربیت و رشد نیرو‌های خود در بخش‌های نظامی، سیاسی و عقیدتی تلاش کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: یکی از مختصات مهم نظام جمهوری اسلامی درهم آمیختگی بین مردم و روحانیت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این دیدار، گفت: حضور علما و روحانیت در تاریخ انتظامی کشور نقطه عطف و درفرآیند روبه رو رشد و توسعه این نیرو بوده است.

حجت الاسلام سیدعلی رضا ادیانی گفت: نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای تقویت بعد معنوی و اخلاقی برداشته که نمونه و مصداقی از عمل به شعائر دینی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تولیت حرم حضرت معصومه عقیدتی سیاسی ناجا حضرت فاطمه معصومه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد