Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد پس از دیدار با رقبای‌شان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد پس از دیدار با رقبای‌شان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در کنفرانس مطبوعاتی به اظهارنظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا: لیاقت صعود به مرحله حذفی را داریم

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل التعاون اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اولی پایاپایی داشتیم. هر دو تیم منظم کار کردند و دو موقعیت ما به آنها دادیم و دو موقعیت هم آنها به ما دادند. در نیمه دوم اما روی غافلگیری گل خوردیم و وقتی دیدیم که شانس‌مان در خطر است سعی کردیم در تعویض‌ها ریسک بیشتری کنیم.   وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی خوب و فوق‌العاده کار کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. دو بار به تیر زدیم و شوت‌های خوبی داشتیم. حریف هم یکی دو موقعیت خوب داشت، ولی ما کم‌شانس بودیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد که برای آینده تلاش کنیم و شانس داشته باشیم.   نویدکیا در مورد داوری دیدار تیمش مقابل التعاون نیز تصریح کرد: درباره داوری فکر می‌کنم نباید نظر بدهم، ولی همین اتفاق در بازی قبلی نیز رخ داد. بحث‌های داوری وجود دارد که بهتر است کارشناسان نظر بدهند و نمی‌دانم چه بگویم.   وی درباره ضعف سپاهان در ضربات آخر خاطر نشان کرد: در دو بازی آخر فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. بازیکنانم خیلی برای این مسابقات تلاش کردند، ولی با این بازی نشان دادند لیاقت صعود را دارند، البته باید بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. باید از بچه‌های تیمم تشکر کنم که همه تلاش‌شان را کردند. در بقیه موارد من مسئول هستم و باید شرایط را بررسی کنم.   سرمربی سپاهان درباره اینکه چرا دیر اقدام به انجام تعویض‌های هجومی کرد، گفت: با استراتژی خاصی وارد زمین شدیم و در نیمه دوم نیاز به تغییر داشتیم. فکر می‌کنم تعویض‌ها خوب بود، ولی شاید می‌شد زودتر تعویض‌ها را انجام دهیم. با این وجود بچه‌ها خوب کار می‌کردند و اجازه دادم تا جایی که ممکن است، تلاش کنند. فکر می‌کنم در نهایت همه چیز خوب بود.   نکونام: می‌دانستیم از بازی با آهال چه چیزی می‌خواهیم   جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار فولاد ایران - آهال ترکمنستان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب آهال تبریک می‌گویم. آنها تیم باکیفیتی دارند و ما را به دردسر انداختند. امروز آنها با پنج مدافع بازی کردند و فضاهای بازی را بسته بودند، ولی توانستیم در نیمه اول گل بزنیم.   «می‌دانستیم از بازی با آهال چه چیزی می‌خواهیم.»، وی با بیان این جمله افزود: با این وجود دروازه‌بان آهال روز خوبی را پشت سر گذاشت. تیم ما نیز خیلی خوب و بانظم بازی کرد و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، حتی در دقایق اول که بازیکن‌مان مصدوم و تعویض شد، توانستیم بازی را کنترل کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. آنها جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.   وی درباره غیبت لوسیانو پریرا خاطر نشان کرد: دو تغییر اجباری داشتیم که پریرا و آبشک به دلیل دو اخطاره بودن نتوانستند بازی کنند. همچنین برخی از بازیکنان ما خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. متأسفانه در نیمه اول نیز حمید بوحمدان مصدوم شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی کار را برای ما سخت کرده بود، ولی توانستیم با تمرکز بالا کار کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

پاتوسی: بازی با آهال اصلاً آسان نبود

آیاندا پاتوسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر آهال ترکمنستان در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به تیم آهال احترام می‌گذاریم. ما برابر آنها دو بازی سخت داشتیم. بازی با آهال اصلاً آسان نبود و تیم قابل احترامی هستند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و حالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم تا موفق شویم.   هافبک تیم فوتبال فولاد گفت: گل زدن همیشه خوب است، اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم به دست بیاوریم. برای بازی بعد تمرینات ویژه را زیر نظر سرمربی و کادر فنی برگزار خواهیم کرد. قطعاً آنها برای دیدار بعدی و وضعیت بدنی بازیکنان، بهترین تمرینات و استراتژی را در نظر خواهند گرفت تا به موفقیت برسیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نشست خبری فکر می کنم تعویض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان