Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:49:40 GMT

روایت تصویری از مصاف سپاهان و التعاون در بریده

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۴۶۳

روایت تصویری از مصاف سپاهان و التعاون در بریده

گروه استان‌ها-دیدار تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم مستقر در بریده عربستان، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در دیداری حساس تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و التعاون عربستان از 45 دقیقه بامداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، امیدنورافکن، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده بازیکنان سپاهان در این دیدار را تشکیل دادند.

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی سپاهان و التعاون در بریده/ کار صعود به اما و اگر کشیدسرمربی التعاون: سپاهان تیم‌ قدرتمند و با کیفیتی بود/ گاهی باید از مساوی خوشحال شدلیگ قهرمانان آسیا| تساوی سپاهان و التعاون در پایان نیمه نخست

انتهای پیام/163/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو