Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به صحن مسجد الاقصی، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بر پایه جنایت بنیانگذاری شده که انواع جنایت‌ها در سرزمین‌های فلسطینی و حتی در سایر کشورهای اسلامی توسط این رژیم کودک کش انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی غاصب است، افزود: حمله اخیر مزدوران صهیونیستی به مسجد الاقصی توسط رژیمی که در جنایت و شرارت آفرینی سابقه طولانی دارد امر غیر منتظره‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: با وجود همه تبلیغات و رفتارهای تبلیغ گونه سران این رژیم غاصب مثل برقراری رابطه با کشورهای عربی و سفر رؤسای جمهور و وزیران این رژیم به این کشورها معتقدم روز به روز قدرت این رژیم در داخل سرزمین‌های اشغالی و در منطقه رو به ویرانی و اضمحلال می‌رود.

امام جمعه انزلی تاکید کرد: رژیم کودک کش اسرائیل هرزمان احساس خطر می‌کند دست به اقدامات جنایتکارانه و حرمت شکنی می‌زند و این امر بیانگر ضعف و هراس و اضمحلال آن است.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باوجود همه محدودیت‌ها و حمایت‌های استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی هرسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، ادامه داد: نکته جالب اینجاست که جنایات رژیم صهیونیستی همه ساله در آستانه روز قدس شدت پیدا می‌کند و اگر ثبات و درایت داشتند نباید در روز جهانی قدس کاری کنند که مردم دنیا و مسلمانان تحریک شوند.

وی با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر رفتارهای خصمانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، افزود: جنایتکار بودن و کودک کش بودن این رژیم به جایی رسیده که حتی افراد غیر مسلمان و انسان‌های آزادیخواه و منصف در دنیا این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند.

امام جمعه انزلی اضافه کرد: حاضر نشدن ورزشکاران کشورهای اسلامی و حتی برخی کشورهای اروپایی از رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رویدادهای بین المللی به نشانه اعتراض و به رسمیت نشناختن این رژیم، بیانگر آن است که دنیا اسرائیل را غاصب و جنایتکار می‌داند.

کد خبر 5470347

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد شمس الدین مقاومت فلسطین مسجدالاقصی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع ایلام 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است