Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@14:08:19 GMT

وقوع 14 حادثه برای مشترکان شرکت گاز در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۷۳۶

وقوع 14 حادثه برای مشترکان شرکت گاز در سال گذشته

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در طول سال گذشته دو مورد فوتی برای مشترکین گاز استان اتفاق افتاده است، افزود: متاُسفانه یک نفر فوتی ناشی از آتش‌سوزی و یک مورد دیگر گازگرفتگی با CO بوده است.   مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مهمترین علت حوادث مشترکین گاز، استفاده از وسایل غیر استاندارد است، اظهار داشت: شرکت گاز استان اقدامات قابل قبولی در زمینه‌های مختلف برای کاهش حوادث مشترکین انجام داده‌است که انتظار می‌رود مشترکین گرامی به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمس‌اللهی تصریح کرد: توزیع سی‌دی آموزش نحوه صحیح مصرف گاز طبیعی، آگاه‌سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سراسری، پخش تیزرهای انیمیشن به زبان محلی و چندین مورد دیگر برای کاهش حوادث مشترکین انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: توزیع کتابچه‌های دانستنی‌های گاز حاوی مطالب ایمنی و صرفه جویی برای استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی در بین دانش‌آموزان و مشترکین و نیز توزیع کتاب‌هایی در قالب داستان آقای ایمنی، نرم افزارهای آموزش ایمنی ارائه در نمایشگاهها، مدارس و غیره، آموزش حضوری توسط کارشناسان شرکت در مدارس و ادارات، جلسات متعدد با سازمان نظام مهندسی و پیگیری انجام نظارت‌های دقیق‌تر از دیگر اقدامات در راستای کاهش حوادث برای مشترکین بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: بیمه مشترکین و پرداخت خسارت به حادثه دیده‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، مشارکت در نمایشگاههای مختلف، تحلیل حوادث مشترکین و بررسی علل آن، اندازه گیری میزان مرکاپتان گاز مصرفی و آگاه سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز، بخشی دیگر از اقدامات در راستای کاهش حوادث گاز برای مشترکین بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز ایلام مشترکان گاز شرکت گاز استان حوادث مشترکین کاهش حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام