Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: عرصه تولید کشور با تکیه بر توان کارگران عزیز پیش می‌رود و در این فضا ارتقای فرهنگ کار را در راهبرد‌های عملیاتی خود داریم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، * محمد چکشیان در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز، با بیان اینکه تحول‌گرایی همراه با استفاده از تجربیات گذشته از رویکرد‌های مهم وزارت مردم است، اظهار داشت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری باید بستر نقش آفرینی مردم در تحولات اجتماعی و اقتصادی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر وظیفه دولت در فعال‌سازی، فرهنگ‌سازی و تسهیل‌گری فعالیت‌های مردم، گفت: نگاه ما به نیروی کار باید به عنوان سرمایه انسانی باشد، و بتوان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب امیدآفرینی و نگاه خوشبینانه به آینده را به عنوان کلید قفل‌ها ترویج داد.
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: عرصه تولید کشور با تکیه بر توان کارگران عزیز پیش می‌رود و در این فضا توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی مهم است.
چکشیان با اشاره به سه رویکرد مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: ارتقای سرانه ورزش در جامعه کارگری با توجه به نقش سلامت در جهش تولید مورد توجه ویژه وزارت مردم است.
وی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه کار و تولید پیش‌نویس سند ارتقای سلامت روان جامعه کار آماده شده است و چشم‌انداز جدیدی در این عرصه را شاهد خواهیم بود.
چکشیان حوزه فرهنگی را دیگر محور اقدامات این معاونت عنوان کرد و افزود: در این حوزه علاوه بر موضوعاتی همچون: شعائر دینی، مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ ایثار و شهادت و ستاد‌های فرابخشی، به فرهنگ کار توجه ویژه‌ای داریم.
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به جمله رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موانع تولید، بیش از موانع عملیاتی و مادی، موانع فرهنگی است.
وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز و حضور نخبگان اجتماعی و فرهنگی انتظار داریم در این مسیر پیشگام باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت مردم کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد

عصر ایران - در پی انتشار خبری با عنوان «مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» وزارت ارشاد توضیحاتی ارسال کرد که عینا در ادامه می خوانید:

جوابیه وزارت فرهنگ به خبر سایت عصر ایران با عنوان «مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» 

در پی انتشار مطلبی در سایت عصر ایران با عنوان«مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!» در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 که در این لینک چاپ شده و در مطلب مذکور آمده که «فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌کشد بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است»؛ به اطلاع می‌رساند نویسنده مطلب می توانست با جستجویی ساده در اینترنت از شرایط ساخت مهر ادارات و سازمان‌های دولتی مطلع شود. برای نمونه به لینک زیر مراجعه شود: 
قوانین-و-مقررات-ساخت-مهر

توجه به این نکته مهم ضروری است که سازنده مهر در صورت ارائه نامه مرکز حراست، مجاز به ساخت مهر اداره دولتی است و به طور یقین صدور نامه مرکز حراست دستگاه دولتی نیز تابع ضوابط و مقررات مربوطه و گردش کار لازم است.

از این رو تاکید می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات تنها در مدت چهار روز ساخت مهر توسط دبیرخانه هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجام رسیده است و خبر درج شده در سایت عصرایران بدون توجه به مقررات خاص ساخت مهرهای دولتی تهیه شده و از این رو  مقایسه ساخت مهر برای اشخاص غیردولتی (در کمتر از یک ساعت) با ضوابط ساخت مهر برای دستگاه های دولتی قیاس صحیحی نیست و به جاست که نسبت به تصحیح خبر توسط عصرایران اقدام شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

دیگر خبرها

  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم