Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،مجموعه تلویزیونی «زندگی شاد» در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرهاد ورزل دوست و نویسندگی مجتبی کاظمی در حال ساخت است و هنرمندانی، چون مهدی مخبری و جابر وثوق در آن ایفای نقش می‌کنند که احتمالا در شب‌های پاییز از سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد.

جبار کوچکی نژاد، یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل ضبط سریال تلویزیونی زندگی شاد از تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان، با اشاره به پیشرفت قابل توجه این مرکز در سال‌های اخیر گفت: مرکز گیلان با تلاش‌ها و تدابیر مدیرکل مرکز، در بخش جذب منابع و توسعه زیرساخت‌ها و نیز در بخش تولید محتوا به پیشرفت‌ها و نتایج قابل قبولی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار کوچکی نژاد، در برهه حساس کنونی و با توجه به فعالیت صد‌ها کانال و شبکه تلویزیونی که بسیاری از آن‌ها منابع و امکانات بسیاری در اختیار دارند، جذب مخاطب را بسیار سخت برشمرد و افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به موازات آن صدا و سیمای مرکز گیلان به کمک کارکنان حرفه‌ای و پرتلاش خود، در جنگ رسانه‌ای امروز گام‌های موثر و رو به جلو برداشته است.

محمدرضا احمدی سنگری، یکی دیگر از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید افزایش شادی و نشاط مردم را کاری پسندیده برشمرد و گفت: شاد بودن و شاد کردن دیگران ارزش بالایی دارد و در دین اسلام نیز توصیه‌های زیادی به آن شده است.

وی همچنین از دست اندرکاران و بازیگران سریال زندگی‌شاد که با تلاش و کوشش زیاد شادی را به خانه‌های مردم می‌برند قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی هم شاد بودن را هنر و شاد کردن را هنری بالاتر خواند و گفت: برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان مخاطب خود را پیدا کرده است و می‌توان این مرکز را یکی از مراکز موفق کشور به حساب آورد.

وی با قدردانی از مدیران، کارکنان و هنرمندان بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان، تولید و پخش برنامه‌های شاد و روحیه بخش را برای افزایش نشاط و شادابی جامعه به ویژه در قشر جوان بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این مراسم با قدردانی از عوامل حرفه‌ای سریال زندگی شاد، گفت: بسیاری از هنرمندان بومی استان با پشتکار و ظرفیت‌های مناسبی که از خود بروز دادند امروز به رتبه‌های بالایی رسیده و از چهره‌های شاخص ملی محسوب می‌شوند.

محمدباقر باقرزاده، با تاکید بر پیشرفت و توسعه صدا و سیمای مرکز گیلان و صعود بخش‌های مختلف آن به رتبه‌های برتر بین مراکز کشور، افزود: علاوه بر این که در آخرین جشنواره فنی رسانه ملی نخستین بار معاونت فنی مرکز رتبهٔ نخست را از آن خود کرد در بخش‌های گوناگون تولید محتوا نیز رتبه‌های بالایی به دست آمده است.

وی همچنین از آغاز رسمی پخش دیجیتال یا HD برنامه‌های مرکز گیلان از یکشنبه ۲۸ فروردین خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پخش دیجیتال شبکه باران سریال زندگی شاد صدا و سیمای مرکز گیلان زندگی شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد