Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:15:01 GMT

نامگذاری یک بلوار به نام یکی از امیران ارتش

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۳۹۸۷

نامگذاری یک بلوار به نام یکی از امیران ارتش

گزارش همشهری‌آنلاین، پرویز سروری در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب در کنار مردم بود، گفت: نیروی دریایی دست عراق را از دریا قطع کرد که یکی از نقاط قوت ارتش است و حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش را رقم زده است.

او با اشاره به اینکه ارتش در روزهای سخت کنار مردم بوده است، اظهار داشت: امروز مصادف با عملیات بدر در صدر اسلام است که تقارن خوبی با روز ارتش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه این جلسه با توجه به حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در صحن شورا، بنابر مصوبه جلسه نهم کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، نام یکی از بلوارهای پایتخت با اکثریت آراء تغییر کرد.

بنابر اعلام رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورا، بلوار کوهستان واقع در منطقه دو به نام امیر شهید مسعود منفرد نیاکی تغییر نام یافت.

نرگس معدنی پور با بیان اینکه این نامگذاری بر اساس پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شد، گفت: این شهید در آمل متولد شده و پس از حضور در عملیات های مختلف در سن ۵۶ سالگی در همایش لشگر ذوالفقار به شهادت رسید.

کد خبر 670874

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی