Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:53:06 GMT

یک طلا و دو برنز در انتظار فرنگی‌کاران ایران در روز نخست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۴۱۰۸

یک طلا و دو برنز در انتظار فرنگی‌کاران ایران در روز نخست

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پنج وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شد که طبق برنامه، عصر امروز با برگزاری دیدارهای نهایی و مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد. در پایان دور مقدماتی پیکارهای امروز ناصر علیزاده به دیدار فینال راه یافت و ایمان محمدی و عارف حبیب اللهی راهی رده بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران کشورمان در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب آروجان حالاکورکی دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله مقابل میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم عارف حبیب اللهی در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز به دیدار رده بندی راه یابد. حبیب اللهی در این دیدار به مصاف کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک مقابل ملیس آیتبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر مقابل پریم پریم از هند به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل مومینجان عبداله یف دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف کره‌ای، وی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر 5470497 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فینال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال پورتو تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دارنده مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی