Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ۵ وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شد و تنها یک نماینده ایران به فینال رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت‌های مقدماتی که صبح امروز برگزار شد، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و ایمان محمدی و عارف حبیب‌اللهی در وزن 77 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل حاضر نشدن حریف سوری، مدال برنز ایمان محمدی قطعی شد.

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه 10 بر 5 مغلوب آروجان حالاکورکی دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. محمدی در این مرحله مقابل میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان با نتیجه 14 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با توجه به حضور نیافتن احمد النکدالی از سوریه، به مدال برنز این وزن دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم عارف حبیب‌اللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز به  دیدار رده‌بندی راه یابد. حبیب‌اللهی در این دیدار به مصاف کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم  ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 7 بر یک مقابل ملیس آیتبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار جالگاسبای بردیمراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان است.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل پریم پریم از هند به پیروزی رسید. وی در  در دور دوم مقابل مومینجان عبداله‌یف دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل حریف کره‌ای، وی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| حل مشکل آب معدنی در اولانباتور

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی دارنده مدال مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای