Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، به دنبال بحث‌های اخیر پیرامون حذف قرعه‌کشی خودرو که از دی ماه سال گذشته مطرح شد و این روزها نیز بسیار داغ شده است، اکنون سایپا قصد دارد برای اولین بار فروش خودرو شاهین بدون محدودیت قرعه‌کشی را اجرایی کند.

این طرح از ساعت  ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان این محصول سایپا می‌توانند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com  درخواست خود را ثبت و اقدام به خرید کنند. 

با توجه به اینکه این طرح در قالب فروش‌های فوق‌العاده اجرایی می‌شود طبق روال موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز در نظر گرفته شده و قیمت خودرو قطعی معادل ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه می‌شود.

طبق اعلام سایپا در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودروها در موعد مقرر، بر اساس قرارداد معادل ۳۶ درصد سود سالانه (سه درصد ماهانه) خسارت تاخیر بصورت روزشمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

این برای بار دوم در هفته جاری است که سایپا اقدام به اجرای طرح فروش فوق‌العاده کرده است. روز گذشته این گروه خودروسازی اولین طرح فروش فوق‌العاده خود در سال ۱۴۰۱ با عرضه چهار محصول و بصورت همزمان سه محصول (ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا SX موتور M۱۳) را در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادران دارای دو فزند و بیشتر اجرایی کرد.

کد خبر 670882 برچسب‌ها گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی پیش فروش خودرو فروش فوق‌العاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا خودرو ایرانی پیش فروش خودرو فروش فوق العاده فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟