Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@21:17:48 GMT

یک کارشناس رسمی متخلف در گرگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۴۵۹۶

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری برای جلوگیری از تبانی در اعلام نظر‌های کارشناسی، یک کارشناس رسمی در گرگان دستگیر شد. حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری برای جلوگیری از تبانی در اعلام نظر‌های کارشناسی، یک کارشناس رسمی دیگر در گرگان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارشناس متخلف در پرونده مربوط به برآورد قیمت کارشناسی تجهیزات و تاسیسات یک کارخانه به یکی از طرفین پرونده قول داده بود در ازای دریافت مبالغی، تجهیزات این کارخانه را بالاتر از قیمت واقعی ارزش گذاری کند.   وی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارشناس متخلف پس ازدریافت ۱۰ سکه بهار آزادی و ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد، دستگیر شد.
پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز اقدامات ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی در راستای مبارزه با فساد خبر داده بود. چند روز پیش هم ۲ کارشناس متخلف هنگام دریافت ۲۰ سکه بهار آزادی در آزای ارائه نظر کارشناسی خلاف واقع در یک پرونده ملکی ۲۰ میلیارد تومانی، دستگیر شدند. بیشتر بخوانید:  رئیس کل دادگستری گلستان: رفع موانع اداری شرکت‌های دانش بنیان در اولویت دادگستری استان قرار دارد/ انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم وفناوری استان   انتهای پیام/  برچسب ها: حیدر آسیابی سکه بهار آزادی حفاظت اطلاعات دادگستری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حیدر آسیابی سکه بهار آزادی حفاظت اطلاعات دادگستری حفاظت و اطلاعات دادگستری رئیس کل دادگستری گلستان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد