Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:33:30 GMT

خیرین مدرسه‌ساز دغدغه فردای کودکان ایران زمین را دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۴۶۵۱

خیرین مدرسه‌ساز دغدغه فردای کودکان ایران زمین را دارند

به گزارش ایرنا از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،  مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین در متن پیام خود آورده است:  نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی(ع) به نام روز «اکرام و تکریم خیرین» نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مناسبت خجسته، تلاشی ناچیز در جهت ارج نهادن به اقدامات ارزشمند خیرین و نیکوکارانی است که به تاسی از این امام همام که مظهر جود و کمالِ سخاوت بود دل در گرو احسان و نیکوکاری دارند. عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی جلوه شکوهمند و زیبایی از مشارکت نیک اندیشان و خیرینی است که خالصانه دل در گرو زدودن زنگارهای محرومیت آموزشی از سیمای گوشه و کنار این سرزمین سپرده اند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: نیکوکارانی که به عنوان معماران فرهنگی جامعه، با درک درست از جایگاه نظام آموزش و پرورش نشان پرافتخار خیرمدرسه ساز را برسینه دارند و با بذل مال و داشته‌های خود دغدغه‌مند فردای کودکان ایران زمین اند چرا که خوب می‌دانند، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان‌ واجد چه جایگاهی بوده و نقشی سترگ در پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: سفره احسان خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور گسترده است، به طوری که بیش از ۳۰ درصد کلاس های درس با مشارکت این عزیزان ساخته شده و این رقم در پنج سال اخیر به حدود نیمی از فضاهای آموزشی بهره‌برداری شده رسید. خیرین نیکوکار تنها در سال گذشته افزون بر ۳ هزار میلیارد تومان در راه مدرسه‌سازی متقبل شدند.

وی افزود: قدرشناسی از این گستره ایثار و بزرگواری در هیچ قامتی نمی گنجد و ارزش والای کارخیرین را با هیچ چیزی نمی‌توان جبران کرد و ارج نهاد.  با ادای احترام و سپاس به خدمات و تلاش‌های خیرین گرانقدر، این روز پر برکت را به همه عزیزان نیکوکار به ویژه خیرین مدرسه‌ساز تبریک و نهنیت عرض می‌کنم و سلامت و تداوم اندیشه و عمل ایشان را از خداوند متعال مسالت دارم.

برچسب‌ها خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش آموزان خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش آموزان خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند