Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:26:44 GMT

تقدیر از خانواده‌های روحانیون فعال حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۴۷۴۴

تقدیر از خانواده‌های روحانیون فعال حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با گرامیداشت یاد شهدای رمضان حرم رضوی، اساتید برجسته حوزه علمیه مشهد با حضور در منازل تعدادی از روحانیون فعال در مناطق حاشیه شهر مشهد، از خانواده‌های آنان تقدیر و از همراهی خالصانه آنان تجلیل کردند.

در جریان این دیدارها که به همت جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی و هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی انجام شد، اساتید ضمن گفت‌وگو با مبلغان حاشیه شهر و شنیدن دغدغه‌های آنان و مشکلات پیش روی آنان، از صبر و مجاهدت همسران گرامی آنان تقدیر و هدایایی را به مناسبت ولادت کریم‌ اهل بیت به خانواده‌هایشان تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج شیخ محمد مروارید، حاج شیخ محمدجواد انصاریان، حاج شیخ محمدحسن ربانی بیرجندی، حاج شیخ غلامرضا باقری کیا، حاج شیخ مجتبی الهی خراسانی از اساتید حاضر در این بازدیدها بودند.

گفتنی است حجت الاسلام محسن اصلانی فرزند شهید اصلانی روحانی مجاهد و شهید رمضان حرم رضوی نیز در طی این بازدیدها در کنار اساتید حضور داشت.

کد خبر 5470587

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد روحانیت حوزه علمیه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاج شیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا