Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بخش کارشناسی برنامه «سرزمین من» رادیو فرهنگ، سه شنبه 30 فروردین به اهمیت یتیم نوازی در آیات قرآن اختصاص دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت 13:00 روی موج اف ام ردیف106 مگاهرتز پخش می‌شود.
بخش گفت و گوی روز برنامه «سرزمین من» درباره قتل گیریبایدف در زمان فتحعلی شاه است که زینلی، استاد تاریخ دانشگاه اصفهان به این موضوع می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنوندگان رادیو فرهنگ در بخش آوان این برنامه همراه با عبدالرضا مجدی می‌شوند. وی درباره آیین‌های مشترک ماه مبارک رمضان در اقوام ایرانی مطالبی را بیان می‌کند.
همچنین‌هاشمی تروجنی در این مجله رادیویی درباره نخستین سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و تبعات آن صحبت می‌کند و در ادامه گفت و گوی ویژه برنامه به سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین بجستانی درباره یتیم نوازی در آیات قرآن و توصیه دین اسلام در این باره اختصاص دارد.
احکام رمضان عنوان بخش دیگری از این مجله رادیویی است که حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده به بیان احکام ماه مبارک رمضان می‌پردازد.
شنوندگان رادیو فرهنگ در بخش امروز در تاریخ «سرزمین من» نیز همراه با رضا مختاری اصفهانی می‌شوند تا از وقایع تاریخی امروز در ایران مطلع شوند و «به عشق علی (ع)» نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یتیم نوازی رادیو فرهنگ سرزمین من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم

چشمه غربالبیز شهر مهریز یکی از منظره‌های کوهستانی و دیدنی در استان یزد است و در دامنه کوه غربالبیز قرار گرفته است.  این مکان خوش آب و هوا در میان کویر شهر مهریز و یزد جای گرفته است. حفره‌های متعددی در دل دامنه کوه غربالبیز وجود دارد که در فصل‌های پرباران، به این رودخانه جانی دوباره می بخشد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فاطمه ابویی  - یزد

بیشتر بخوانید:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است