Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عمادی گفت: تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی ٣روزه در سیرجان و بعد ازانجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، برای آماده سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

او گفت: تیم فجر بعد از بازی مقابل تیم الومینیوم اراک با برنامه ریزی از سوی کادر فنی برای یک اردوی سه روزه در شهر سیرجان و برگزاری یک بازی تدارکاتی در  ٣١فرودین ماه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمادی گفت: بعد از انجام بازی دوستانه مقابل تیم گل گهر سیرجان، با ادامه تمرینات خود پنجم اردیبهشت در تهران برابر تیم صدر نشین لیگ به میدان می رویم.

مدیر رسانه تیم فجر گفت: بعد از بازی با گل گهر سیرجان، با انجام تمرین آماده مسابقه هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم مس رفسنجان در بازی خارج از خانه هستیم.

او گفت: انتظار می رود با توجه به پیگیری‌های مکرر باشگاه و سرمربی تیم در ادامه مسابقات و در بازی‌های خانگی در شهر شیراز میزبان بازی‌های خانگی باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران