Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحر غنی زاده عضو تیم ملی آلیش زنان ایران از حمایت های فدراسیون کشتی از این ورزش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سحر غنی زاده، عضو تیم ملی کشتی آلیش بانوان با ابراز خرسندی از حمایت های فدراسیون گفت: خوشبختانه از زمانی که این رشته زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفته است وضعیت بهتری پیدا کرده و در مرکز توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر دبیر، رئیس فدراسیون نیز نگاه حمایتی و ویژه ای نسبت به این رشته دارد.

این ملی پوش اضافه کرد: هم اکنون در اردوی تیم ملی آلیش بانوان که از 25 فروردین در خانه کشتی زنده یاد توفیق جهانبخت آغاز شده حضور دارم و برای مسابقات آسیایی که اواخر اردیبهشت ماه در قیرقیزستان برگزار می شود، آماده می شوم.

غنی زاده درباره حضورش در این ورزش گفت: حدود پنج سال است که وارد این رشته شده ام. خانواده ما به کشتی علاقه بسیار دارد و برادرم سینا غنی زاده ملی پوش سابق وزن 97 کیلوگرم بود. با حمایت و تشویق های وی به این ورزش علاقه مند شدم. معتقدم علاوه بر استعداد و توانایی علاقه نقش مهمی در موفقیت دارد.

وی که نزدیک به چهار سال است عضو تیم ملی آلیش می باشد، افزود: یک مقام سومی مسابقات آسیایی و یک سومی مشترک در مسابقات جهانی داشته ام و به دنبال این هستم تا بتوانم در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنم.

غنی زاده با بیان اینکه کشتی آلیش در میان بانوان علاقمندان خود را پیدا کرده است، گفت: کشتی آلیش ورزش نوپایی است و بسیاری تصور می کنند که یک ورزش خشن است؛ اما اینطور نیست آلیش یک ورزش قدرتی مانند جودو و ووشو است.

وی که اهل مازندارن است افزود: کشتی در مازندران علاقمند و استعداد بسیاری دارد و بانوان نیز به این رشته توجه خاصی دارند، از 6 وزن در اردوی تیم ملی آلیش 5 وزن از بانوان مازندارن هستند.

غنی زاده در خصوص صندوق حمایت گفت: به نظر من صندوق حمایت مأمنی برای قهرمانان و پیشکسوتان است و اهمیت ویژه ای برای آن ها قائل است. برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان از اقدامات ماندگار دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت است.

سحر غنی زاده متولد 1373 مازنداران، عضو تیم ملی کشتی آلیش، وزن 70 کیلو گرم است.

انتهای پیام//

لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی سحر غنی زاده نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی پرسپولیس چمدان هایش را بست ۲ طعنه اینستاگرامی فغانی به سرمربی استقلال ۳ خبر مهم رسانه قطری برای پرسپولیس ۴ توافق پسر گل‌محمدی با پرسپولیس ۵ پیام تلخی که کاپیتان پرسپولیس منتشر کرد ۶ پیغام جدید یک تیم لیگ برتری به پرسپولیس ۷ بازدید سجادی از ورزشگاه علی دایی ۸ اظهارنظر جالب قطری ها در مورد تیم ملی ایران! ۹ پای مدیرعامل سابق دوباره به پرسپولیس باز شد! ۱۰ مهاجم سابق بارسلونا: من را به بارسا برگردانید! ۱۱ رونمایی از اولین حریف تدارکاتی تیم ملی ۱۲ درخواست اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال؛ کریم باقری در تیم ملی بماند! ۱۳ نشریه عربستانی: التعاون به سیطره ایران در آسیا پایان داد ۱۴ تدبیر ویژه مجیدی برای بازی بزرگ مهمترین اخبار جزئیات و مشخصات جدیدترین تجهیزات نظامی ارتش سخنگوی دولت: ارزیابی عملکرد مدیران در دستور کار جاری دولت است عنابستانی: در دولت قبل فکر می‌کردند ارتباط با دنیا یعنی ارتباط با غرب/ در دولت دوازدهم پایه یک تورم سنگین در کشور گذاشته شد علیرضا مسعودی: صداوسیما هیچ علاقه‌ای به ساخت فصل دوم «نوروز رنگی» نشان نداد / امیدوارم سال جدید شاهد کنترل تورم و رونق اقتصادی باشیم کیوان امجدیان: برنامه های تحویل سال فاقد نوآوری بود/انتظار بیشتری از تولیدات نوروزی داشتم/«زیرخاکی» درگیر تکرار شده است و از این تکرار درحال آسیب دیدن است! آخرین اخبار ورزشی غنی زاده: حمایت های فدراسیون کشتی از آلیش قابل تقدیر است/ صندوق حمایت مأمن قهرمانان و پیشکسوتان است آمار روز؛ ترابی در حد دی‌بروین، ژستد بهتر از بنزما بیست هوگوپوش به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان راه یافتند اعلام ترکیب شمشیربازان ایران برای یونیورسیاد چین کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – مغولستان/ علیزاده به فینال رفت؛ برنز محمدی قطعی شد نکونام: حریف ما را به دردسر انداخت/ می‌دانستیم چه می‌خواهیم شاگردان استراماچونی ۸ تایی شدند! نویدکیا: شایسته برد بودیم/ به آینده امیدواریم فرزند رونالدو درگذشت گلزن فولاد: اصلا بازی آسانی نبود نماینده لارستان در مجلس: سجادی منشا خدمات فراوانی در ورزش‌های فردی و قهرمانی شده است نماینده رشت: سجادی همه تلاش خود را به کار گرفته است دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران - التعاون عربستان تصمیم یحیی وتو نمی‌شود پنجعلی: نقش حمایتی و نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون مهم است/ توجه سجادی باعث دلگرمی اهالی فوتبال می‌شود خاطره جذاب سرمربی قرمزها از مسی‌ها اخبار برگزیده راه تازه و جالب برای رفع مشکل بی‌خوابی احترام برومند درباره مهمونی ایرج طهماسب چه می گوید! علت اصرار پزشکان به خوردن سحری چیست؟ 5 قله فتح شده برای شاگردان مجیدی تصمیم یحیی وتو نمی‌شود آزادی بهشت نساجی یا مس!؟ اسفندیار: شاکله تیم ملی جوان و با انگیزه است مسابقات والیبال بانوان، جام رمضان علائم اولیه کمبود «ویتامین D» در کودکان چیست؟ تعرفه اینترنت خانگی ۶۰ درصد افزایش یافته است CAS پرسپولیس را نقره داغ کرد! رئیسی به اسلام‌آباد دعوت شد احضار سفیر ایران توسط وزارت خارجه کره‌‌جنوبی قدرت نمایی ارتش با نمایش انبوه پهپاد دو محروم روی دست قرمزها شبکه اجتماعی طارمی شب‌ها با گل افطار می‌کند سفیر ایران: شعبده‌بازی طارمی «هت‌تریک» درون زمین است آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمایت های فدراسیون فدراسیون کشتی تیم ملی آلیش صندوق حمایت عضو تیم ملی کشتی آلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی