Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان پروین گفت: قریب به ۳۰۰نفر زندانی جرائم غیرعمد در حال حاضر در زندان‌های استان‌های خوزستان حبس و تحمل کیفر می‌کنند که قریب به چهارصد میلیارد تومان پول نیاز برای آزادی آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، پژمان پروین در جشن آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های نیازمند شهرستان دزفول که با حضور مسئولان شهرستان دزفول و خیرین برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1400 توانستیم تعداد 377 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که بدهی آنها مبلغی به ارزش بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال بود، در استان خوزستان از زندان آزاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین در ادامه ضمن قدردانی از مراجع قضایی استان خوزستان، اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و 180میلیارد ریال اعسار توسط دادگاه صالحه پذیرفته شد؛ که مابقی این  مبلغ 16میلیارد ریال بابت صندوق و بیمه پرداخت  و همچنین حدود 6میلیارد و سیصد تومان آروده خود مددجویان بود که توسط خیرین پرداخت و زندانیان آزاد شدند. 

وی ضمن قدردانی از شکات که از خودگذشتگی مالی داشته و از حق خودشان گذشتند،گفت: بیش از 230 میلیارد ریال در سطح استان خوزستان رضایت اخذ شکات را داشته‌ایم.

 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خوزستان با اشاره به وضعیت زندانیان دزفول، با بیان اینکه در سال 1400 در شهرستان دزفول 55 زندایی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه با مبلغی به ارزش یک میلیارد ریال تومان آزاد کردیم، افزود: همچنین با کمک خیرین خود شهرستان دزفول در سال گذشته چهل و پنج زندانی جرائم غیرعمد و مالی  آزاد کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرستان دزفول قریب به 100 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌ دزفول آزاد شدند،گفت: قریب به هفتاد نفر جرائم غیرعمد در دزفول داشته که از این افراد پنجاه و دو نفر آنها محکوم مالی بوده و نیز هیجده نفر آنها نفقه و مهریه هستند.

پروین در ادامه افزود: هیجده زندانی در دزفول یک هزار و 690سکه برای مهریه بدهکار بوده که در این باره باید  حدود 210میلیارد ریال برای آزادی آنها پرداخت بشود و همچنین محکومان مالی در درفول حدود 330 میلیارد ریال بدهکار هستند که در مجموعه برای این هفتاد نفر زندانی در دزفول 540میلیارد ریال برای آزادی آنها نیاز است. 

 وی در ادامه به وضیت زندانیان استان خوزستان اشاره کرد و افزود: قریب به 300نفر زندانی جرائم غیرعمد در حال حاضر در زندان‌های استان‌های خوزستان  حبس و  تحمل کیفر می‌کنند که قریب به چهارصد میلیارد تومان پول نیاز برای آزادی آنها است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر زندانی جرائم غیرعمد برای آزادی آنها استان خوزستان شهرستان دزفول میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد