Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:48:15 GMT

حافظان کل مهد قرآن برخوار تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۳۲۰

حافظان کل مهد قرآن برخوار تقدیر شدند

نخستین همایش تقدیر از حافظان کل عضو مهد قرآن شهرستان برخوار با حضور مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش قرآنی، اظهار کرد: هر نوع فعالیتی برای ترویج قرآن و سیره اهل‌بیت باعث انس بیشتر مردم و نسل جوان با کلام نورانی وحی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حامد منیری، قرآن راهنمای بشریت به سوی معرفت، معنویت و انسانیت است و جامعه امروز بیش از از هر زمانی به تدبر و تفکر عمل گرایانه در آیات نورانی این کتاب الهی نیازمند است.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت گرانبهایی برای انس گرفتن بیشتر با معارف قرآن و اهل بیت به ویژه برای ترویج، تفسر و قرائت خط به خط و کلمه به کلمه این کتاب نورانی است.

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد، ادامه داد: انس با قرآن کریم سپری مستحکم در برابر آسیب‌ها اجتماعی است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را در مواجهه با خطرات و تهدیدهای مختلف صیانت کند.

در این همایش، حافظان قرآن شهرستان برخوار استان اصفهان، به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند که طی آن اولین حافظ کل شهرستان، خانواده‌های دارای حداقل دو حافظ، کم‌سن‌ترین حافظ و کسانی که در مسابقات قرآنی استان و کشوری در رشته‌های حفظ کل رتبه‌های ممتاز کسب کردند تقدیر شدند.

کد خبر 569505

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برخوار دفتر ترویج و تبلیغ قرآن و عترت قرآن کریم ماه رمضان شهرستان برخوار دولت آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن