Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@10:55:40 GMT

مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان پس از ۲ سال وقفه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۶۲۲

مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان پس از ۲ سال وقفه آغاز شد

محمدعلی طبرسا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اوایل هفته گذشته مجوز برگزاری این رقابت‌ها از سوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان صادر شد و پس از برنامه‌ریزی توانستیم مقدمات این رقابت‌ها را همچون نام‌نویسی و قرعه‌کشی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: با پایان یافتن مهلت نام‌نویسی در ۲۸ فروردین، عصر روز یکشنبه هفته قبل قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور سرپرستان و مربیان ۳۲ تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در قرعه‌کشی انجام شده، تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی قرار گرفتند که پس از پایان دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) راه خواهند یافت و مسابقات خود را به صورت حذفی برگزار خواهند کرد.

رییس هیات فوتبال گرگان گفت: شب گذشته شاهد افتتاحیه و آغاز این دوره از رقابت‌ها با انجام ۶ مسابقه از سه گروه بودیم که در مسابقه اول تیم زنده‌یاد عرب با نتیجه پنج بر صفر در برابر تیم جوانان گرگان جدید به برتری دست یافت و در بازی دوم تیم لوازم ساختمانی واحدی‌فر در یک رقابت حساس با یک گل از سد تیم شهدای قلعه‌حسن گذشت.

طبرسا افزود: در بازی سوم تیم جوانان شهدای جلین با حساب سه بر یک تیم امید حسن‌آباد جلین را شکست داد و در مسابقه بعدی تیم طلوع نومل در حالی که یک بر صفر از حریف خود تیم شهید دیلم عقب بود، توانست در اواخر بازی به زمین بازگردد و با حساب ۲ بر یک پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقه پنجم تیم شهدای امام رضا با حساب پنج بر یک تیم شهدای خدری را مغلوب کرد و تیم آموزش و پرورش هم در آخرین رقابت شب اول سه بر صفر تیم جوانان جویای نام را با شکست بدرقه کرد.

وی ادامه داد: در ادامه این رقابت‌ها امشب و بعد از افطار ۶ مسابقه دیگر برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم‌های کافه آس، درسا صنعت، ستارگان فوجرد، شهید اصفهان کلاتی، علوم پزشکی و قرن ۲۱ به ترتیب در برابر تیم‌های شهدای هاشم‌آباد، شهدای قلعه‌محمود، شهدای جلین، انصارالحسین (ع) رشمی‌های گرگان، مبل شهاب - مبل قالار و مرکز وکلا قرار خواهند گرفت.

رییس هیات فوتبال گرگان یادآور شد: شاید بسیاری از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، تیم‌های محلی باشند اما رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است و حتی بازیکنان حاضر در لیگ‌های مختلف کشور به عنوان یار کمکی به ویژه در مراحل حذفی و پایانی در این رقابت‌ها حضور دارند.

طبرسا افزود: اکنون در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها نیز برخی از تیم‌های بازیکنان مطرحی دارند که به عنوان بازیکنان نمایندگان استان در لیگ‌های جوانان، امید یا دسته دوم فوتسال کشور شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نامگذاری نام شهدا بر روی تیم‌ها یکی از اهداف ما در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید است که حداقل با نام و یاد این شهدا تیم‌ها به ویژه نسل جوانان وارد مسابقات می‌شوند و امید داریم تا در کنار این نامگذاری شاهد ادامه راه، سیره و روش شهدا توسط نسل جوان امروز جامعه باشیم.

وی یادآور شد: البته طی سالیان گذشته و قبل از شیوع کرونا چند دوره رقابت‌های فوتبال زمین کوچک ویژه پیشکسوتان و جام رمضان فوتسال ویژه بانوان در گرگان برگزار می‌شد که امسال هم شاهد برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین جدا از برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان در گرگان، در بسیاری از سالن‌های روستایی این رقابت‌ها به صورت مستقل در حال برگزاری است.

برچسب‌ها فوتسال گرگان ماه رمضان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال گرگان ماه رمضان فوتسال گرگان ماه رمضان گلستان رقابت ها جام رمضان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال در سطح  بخش و شهر آسارا 
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان