Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تقریرات درس «تفسیر سوره انسان» برگرفته از دروس تفسیری آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی به زبان فارسی منتشر شد.

چاپ اول کتاب «تفسیر سوره انسان» شامل تقریرات درس تدبر در سوره انسان توسط آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی مؤلف تفسیر من هدی القرآن و به کوشش امیر محسن سلطان احمدی به زبان فارسی و قلمی روان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب پژوهشی قرآنی بر اساس استنباط سنت‌های الهی از سوره انسان است که از سوی انتشارات عاشورا قم در ۱۶۲ صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب به توصیه ایشان و به کوشش امیر محسن سلطان احمدی به‌صورت ۱۵ درس گفتار از تفسیر سوره انسان تهیه‌شده است.

امیر محسن سلطان احمدی در مقدمه این کتاب درباره علت انتشار آن آورده است: این کتاب به توصیه آیت‌الله مدرسی تهیه شده که ایشان تأکید نمودند با قلمی ساده و روان نگارش یابد، تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از محضر قرآن استفاده کنند.

کد خبر 5470682 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم ماه رمضان 1401 ماه امید ماه رمضان 1401 ماه امید ماه مبارك رمضان قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی آیت الله خامنه ای اوقات شرعی مقام معظم رهبری حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران امام حسن مجتبی ع امیرالمؤمنین ع سوره انسان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر