Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: طرح‌های دانش آفرینی در دستور کار دولت است که بعد از تصویب طرح دانش بنیان وزارت کشاورزی، اکنون طرح دانش بنیان وزارت بهداشت در دست بررسی است که به زودی در دولت مطرح می‌شود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (30 فروردین ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتشی، اظهار داشت: در دو هفته گذشته دولت مصوبه‌های داشت که مهم‌ترین آن آیین نامه بودجه سال ۱۴۰۱ بود که به تصویب هیئت دولت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فرایند تدوین ۴۶ آیین نامه در دستورکار دولت قرار دارد همچنین طرح‌های متعدد در دستورکار کمیسیون‌های دولت است و هر کدام از این طرح‌ها نهایی شود به اطلاع عموم خواهد رسید.

سخنگوی دولت گفت: طرح‌های دانش آفرینی در دستور کار دولت است که بعد از تصویب طرح دانش بنیان وزارت کشاورزی، اکنون طرح دانش بنیان وزارت بهداشت در دست بررسی است که به زودی در صحن دولت مطرح می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به دیدار‌های رمضانی رییس‌جمهور، تصریح کرد: این دیدار‌ها برای گفتگوی صریح و شفاف با اقشار مختلف جامعه است تا مشکلات اقشار بدون واسطه به سمع و نظر رییس‌جمهور برسد.

وی ادامه داد: سفر بعدی رییس‌جمهور به استان قزوین خواهد بود که این سفر طی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نشست خبری سخنگوی دولت نشست خبری بهادری جهرمی طرح دانش بنیان وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث