Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حلیم غاوی نژاد گفت: شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی برای هر آتش‌نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هم‌وطن و آماده‌باش جهت اعزام به محل حادثه است.

وی افزود: به گفته او غیر مرتبط و مزاحمان تلفنی هستند حال آنکه این تماس‌ها برای هر آتش نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هموطن و آماده باش برای اعزام به محل حادثه است و مزاحمت تلفنی می‌تواند با جان فردی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهرداری شادگان می گوید: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در جلوگیری از مزاحمت‌های تلفنی بر عهده دارند و می‌توانند، از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کنند.

غاوی نژاد در پایان گفت: ماموریت‌های کاذب بجز خستگی مفرط و ایجاد هزینه ماموریت و چشم انتظاری حادثه دیده و ایجاد خسارات مالی و جانی ناشی از آن چیزی را در پی نخواهد داشت از این رو به مزاحمان سامانه‌های فوریت توصیه می‌شود از تماس‌های مکرر و بی مورد جلوگیری کرده تا موجبات آسیب رساندن به شهروندان فراهم نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند