Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:43:33 GMT

منچسترسیتی آماده پرداخت رقم فسخ قرارداد ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۰۷۰

منچسترسیتی می‌خواهد در همین تابستان ارلینگ هالند را به اتحاد بیاورد

منچسترسیتی پس از ناکامی در جذب هری کین در تابستان 2021، می‌خواهد در تابستان پیش رو کار انتقال ارلینگ هالند، گلزن دورتموند را تمام کند.

طرفداری | کم‌رنگ شدن علاقه رئال مادرید به ارلینگ هالند باعث شده اکنون منچسترسیتی پیشتاز رقابت برای خرید ارلینگ هالند، ستاره 21 ساله‌ی دورتموند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مصدومیت‌های متعدد هالند و تمرکز روی تکمیل انتقال رایگان کیلیان ام باپه از دلایلی است که رئال مادرید نسبت به جذب این مهاجم نروژی سرد شده است.

کم رنگ شدن علاقه رئال مادرید به ارلینگ هالند

 به گزارش اسکای اسپورتس، منچسترسیتی آماده است برای خرید ارلینگ هالند، بند فسخ قرارداد او به ارزش 75 میلیون یورو را به دورتموند بپردازد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اصرار زیادی برای اضافه کردن هالند به خط حمله‌ی تیمش دارد. دیلی میل هم مدعی شده سیتیزن‌ها در نظر دارند دست‌‌مزد هفتگی 500 هزار پوندی را برای هالند در نظر بگیرند. این رقم، باعث می‌شود هالند به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل شود. 

پپ گواردیولا، ارلینگ هالند را به هر قیمتی می‌خواهد

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد ممکن است تابستان پیش رو مهاجم انگلیسی‌اش را در لیست فروش قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد به خاطر فراز و نشیب‌هایی زیادی که در فصل جاری داشته، انتظار می‌رود در تابستان پیش‌رو شاهد تحولات زیادی در ترکیب خود و احتمالاً کادرفنی‌اش باشد. برخی رسانه‌های انگلیسی در چند روز گذشته خبر داده‌اند که این باشگاه انگلیسی در نظر دارد در پایان فصل جاری اریک تن‌هاخ را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کند.

حالا نشریه «میرر» خبر می‌دهد که منچستریونایتد برنامه‌ای برای تمدید قرارداد رافائل واران ندارد و این مدافع فرانسوی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» هم خبر داد که منچستریونایتد خود را آماده جدایی چند بازیکن در پایان فصل جاری می‌کند، این در حالی است که آینده حرفه‌ای مارکوس رشفورد با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت قرارداد این باشگاه است، در هاله‌ای از ابهام است.

این مهاجم انگلیسی و 26 ساله این فصل در منچستریونایتد اُفت قابل‌توجهی کرده و در 40 بازی از رقابت‌های مختلف تنها موفق به ثمر رساندن 8 گل شده و 5 پاس‌‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر  داد؛ وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس که برسر تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، در این تابستان از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد. گفته می‌شود منچستریونایتد نسبت به جذب مک‌کنی 25 ساله علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم