Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزاد مخلص الائمه» روز سه‌شنبه در نشست ساماندهی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس، افزود: این استان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل زائرسرای مشهد است، اما درعین حال از برنامه‌ تکمیلی عقب است. 

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای تکمیل این طرح چندان زیاد نیست، ادامه داد: این اعتبار را می‌توان از داخل استان هم در قالب کمک نقدی و هم کمک غیرنقدی حتی تهیه تجهیزات از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با قیمت مناسب تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مرکزی اظهار داشت: روند تکمیل زائرسرای استان در مشهد مقدس با محوریت استانداری دنبال می‌شود و ۲ معاونت اقتصادی و عمرانی با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی و فرمانداران وظیفه دارند ظرفیت‌های موجود را شناسایی و نسبت به جذب کمک‌های خیران اقدام کنند. 

مخلص الائمه بیان کرد: در شهرستان آشتیان صنایع بزرگ و موفقی مستقر هستند که می توان از ظرفیت آنها در جهت جذب کمک برای تکمیل زائرسرا استفاده کرد.

وی ادامه داد: صنایع بزرگی همچون شرکت پتروشیمی شازند که تولیدات مرتبط با ساخت زائرسرا را ندارند می‌توانند به صورت نقدی از این طرح حمایت کنند.

استاندار مرکزی افزود: زنجیره‌ای از تولیدکنندگان انواع مصالح ساختمانی در استان مرکزی وجود دارد و باید از این ظرفیت مهم برای تکمیل زائرسرا به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. 

مخلص‌الائمه اظهار داشت: شهرداری اراک نیز باید با تزریق منابع مالی به روند تکمیل زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس با هدف افزایش پیشرفت فیزیکی طرح کمک کند.

زائر سرای امام رضا (ع) استان مرکزی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع آغاز شده که زیربنای هشت هزار متر مربع در هفت طبقه مثبت و سه طبقه منفی نیز در آن پیش بینی شده است.

برچسب‌ها مشهد زائران ایرانی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد زائران ایرانی اراک مشهد زائران ایرانی اراک استان مرکزی زائرسرای استان تکمیل زائرسرای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود