Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدسعید کساییان روز سه شنبه به رسانه ها ابراز داشت: حضور در آیین شبهای قدر بهتر است با اولویت دادن به سلامت فردی و اجتماعی در کنار بهره مندی از برکات معنوی این آیین همراه باشد.

وی با یادآوری اینکه سه گروه باید از حضور در آیین های جمعی شب قدر خودداری کنند، افزود: افراد دارای علایمی مانند تب و سرفه و علامت های مشکوک به کرونا، به منظور رعایت سلامت دیگر شرکت‌کنندگان در آیین قدر، از حضور در آیین های مساجد و مکانهای مذهبی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کساییان بیان کرد: دسته دومی که باید از حضور در آیین شب قدر به صورت جمعی خودداری کنند شهروندانی هستند که واکسیناسیون کرونای خود را کامل نکرده اند. زیرا آنانی که دو دز واکسن کرونا تزریق نکردند ممکن است آلودگی آنها بدون علایم باشد و باعث سرایت ویروس و آلودگی دیگران شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: افراد پرخطر مانند افراد بالای ۶۰ سال و یا دارای بیماریهای زمینه ای تا جای ممکن از حضور در آیین های شب قدر به صورت جمعی در اماکن پرهیز کنند.

وی ابراز داشت: این دسته افراد حتی اگر سه نوبت واکسیناسیون خود را کامل کرده باشند، به دلیل قرارگرفتن در کنار گروه دوم، یعنی آنانی که واکسیناسیون کامل ندارند، ممکن است تحت ویروس و خطر ابتلا قرار بگیرند.

وی توصیه کرد: این سه گروه با اولویت دادن به سلامتی خود، شبهای قدر در خانه بمانند و از برنامه های تلویزیون و رادیو برای فیض بردن از آیین های شبهای قدر بهره مند شوند.

وی یادآور شد: شهروندانی که در آیین شبهای قدر حضور می یابند نیز حتما ماسک بزنند و از وسایل شخصی استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت که یک هفته اخیر افزایشی در تعداد بیماران کرونایی سرپایی و بستری در استان ثبت نشد و روند ابتلا و بستری آمار ثابتی داشت.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان شب قدر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان شب قدر حضور در آیین شبهای قدر شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان