Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی این شرکت در نیمه اول فرودین ماه سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۲‌.۲۶ درصدی روبه‌رو شده است.

همچنین در بخش پایانه‌های اینترنتی این رشد طی ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 1400 به ۶۱.۸۴ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، رشد تراکنش ها در پایانه‌های موبایلی نزدیک به ۹۶.۷۱ درصد در مقایسه با همین مقطع زمانی در مقایسه با سال پیشین بوده است.

پایانه‌های پرداخت الکترونیک بهای سوخت (پی استیشن) نیز ۲۴.۹۲ درصد رشد را در این بازه زمانی در مقایسه با فرودین سال قبل شاهد بوده است.

شایان ذکر است؛ شرکت به‌پرداخت ملت در راستای افزایش سطح دسترسی و تسهیل انواع پرداخت‌ها برای عموم مردم، توسعه انواع پایانه‌های پرداخت را در دستور کار خود داشته و از طریق ارائه خدمات گسترده مالی بر روی اپلیکیشن سکه در راستای تسهیل دریافت خدمات مالی و کاهش تردد، به دنبال افزایش آسودگی کاربران می باشد.

شرکت به پرداخت ملت به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و یازدهمین PSP بزرگ جهان، نقش به‌سزایی در ترویج پرداخت الکترونیک در کشور دارد .

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد ملت نیمه اول مقطع زمانی پرداخت ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی