Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجدید عهد رفاقت با شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی‌سیم چی تازه تفحص شده در کانال کمیل پنجشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سید محمد محمدی دبیر ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت و تجدید عهد رفاقت با شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی‌سیم‌چی تازه تفحص شده در کانال کمیل با بیان اینکه با همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در روز پنجشنبه اول اردیبشهت ماه همزمان با روز ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شصت و پنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و همچنین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی‌سیم چی در کانال کمیل پس از سی و نه سال در گلزار بهشت زهرای تهران، در قطعه 26، برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: در این مراسم که با حضور جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌آزارطهرانی درباره آثار و برکات انس با شهیدان در مسیر خوشبختی و ویژگی‌های شهید ابراهیم هادی به عنوان یکی از این ستاره‌ها و چگونگی الگوپذیری درست از این قهرمانان سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برادر جواد تاجیک، از راویان دفاع مقدس، به بیان رشادت‌ها، خاطرات شهید ابراهیم هادی و نقش برجسته ایشان در میان رزمندگان مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت در دیگر کشورها و همچنین مقاومت بی‌نظیر بی‌سیم‌چی رشید گردان کمیل و حماسه شهدای دو گردان کمیل و حنظله در پنج روز محاصره در کانال کمیل،  می‌پردازد.

خاطرات شهدا|آخرین خواسته شهید ابراهیم هادی چه بود؟ + عکسمیراث حماسه13|رفیق خوب یعنی ابراهیم هادی/ ماجرای سنگ تمام «شهید ابراهیم هادی» برای دوستانش+ فیلمکمک «جواد فروغی» به خانواده مسلحین در سوریه/ماجرای ارتباط نزدیک قهرمان المپیک تیراندازی با «شهید ابراهیم هادی» چیست؟+فیلم و عکسمیراث حماسه-4|حکایتی از خودگذشتگی شهید «ابراهیم هادی» در کانال کمیل/ ویژگی مشترک شهدا چه بود؟+ عکس و فیلممیراث حماسه-6| ماجرای شنیده نشده از کمک شهید ابراهیم هادی به یک «زیر حکمی»

در این مراسم که در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود حاضرین از نوای گرم مداح اهل بیت(علیهم‌السلام) برادر محمد حسین پویانفر بهره خواهند برد.  

دبیر ستاد برگزاری مراسم، خاطره‌گویی فوتبالیست با اخلاق کشورمان برادر محمد انصاری و اجرای سرود هادی دلها توسط گروه سرود محبان الحسن (ع)  را از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد.

بر پایه این گزارش همه ساله در اولین روز اردیبهشت، هزاران دلداده راه شهدا در سراسر کشور ، مراسم تجدید عهد و بزرگداشتی برای شهید ابراهیم هادی برگزار می نمودند که در دو سال قبل این مراسم تنها به صورت مجازی برگزار گردیده بود.

تیزر میهمانی خصوصی شهدا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلزار شهدای تهران دفاع مقدس شهید ابراهیم هادی شهید گلزار شهدای تهران دفاع مقدس شهید ابراهیم هادی شهید شهید ابراهیم هادی کانال کمیل برگزار می شود تجدید عهد بی سیم چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین