Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفرعلی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر ایران به‌عنوان بازوی اقتصادی جمعیت هلال احمر، با هدف ساماندهی، تمرکز و مدیریت کلان فعالیت‌های اقتصادی و شرکت‌های تابعه جمعیت شکل گرفته و در این راستا با بهره‌گیری از توان سرمایه‌های انسانی عمدتاً جوان، متخصص و متعهد، نسبت به راهبری فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزایی دارایی‌های شرکت و جمعیت اهتمام داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبلور روحیه خدمت همراه با افزایش سودآوری و بهره‌وری جهت پشتیبانی از تحقق اهداف و مأموریت‌های ذاتی جمعیت هلال احمر، از طریق بهینه‌سازی فعالیت‌های تولیدی و خدماتی شرکت‌های تابعه در حوزه‌های گوناگون کسب‌وکار من‌جمله ساختمان، کشاورزی و دامپروری، بازرگانی و صنعت نساجی، همواره رویکرد اساسی در برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی شرکت بوده است.

صفرعلی تصریح کرد: در این خصوص، اقدامات اساسی در جهت رونق تولید و توسعه و بهبود ارائه خدمات در شرکت سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه، طرح‌ریزی و اجرایی شده و نتایج آن به‌طور عمده در افزایش محصولات و ارتقا کیفیت خدمات محسوس است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ادامه داد: با عنایت ویژه به منویات مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی)، آنچه در سال ۱۴۰۱ موردنظر خواهد بود، افزایش کمی و کیفی محصولات و خدمات در سطح کلیه شرکت‌های هلدینگ بوده و برنامه‌ریزی میان‌مدت با رویکرد علمی و فناورانه در جهت بهره‌گیری از حوزه‌های دانش‌بنیان و افزایش اشتغال در جریان است به نحوی که علاوه بر استفاده از مبانی تولید دانش‌بنیان در محصولات فعلی، محصولات و خدمات آتی نیز که در استراتژی سبد توسعه محصول پیش‌بینی شده‌اند، از مفاهیم علمی و عملی تولید دانش‌بنیان بهره خواهند برد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه تولید چادرهای جدید با ویژگی‌های نوین با استفاده از فناوری نانو در مرحله مطالعات، تحقیق و توسعه قرار داشته و به لطف خدا در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد. بر این اساس، اشتغال‌آفرینی پس از افزایش کمی و کیفی تولیدات قابل دستیابی خواهد بود و بستر مناسب به‌منظور بهره‌گیری از نیروهای خلاق، متخصص و مجرب بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی افزود: در سال جدید، این شرکت تمامی مساعی و توان خود را، بیش از پیش، جهت رونق تولید و توسعه اقتصادی از رهگذر مبانی دانشی و فناوری، با رویکرد بهینه‌سازی، سودآوری و اشتغال‌آفرینی و با هدف پشتیبانی و تأمین منابع در راستای تحقق اهداف و انجام مأموریت‌های جمعیت هلال احمر معطوف خواهد کرد.

صفرعلی تاکید کرد: در حوزه ساختمان، فعال سازی پروژه‌های جدید از جمله پروژه مجتمع مسکونی ازگل تهران، پروژه مجتمع تجاری فرهنگی ارومیه و پروژه مجتمع تجاری رشت، مجتمع تجاری بندرعباس و مجتمع‌های اداری، درمانی و تجاری در قزوین، علاوه بر ایجاد بستر بهره‌برداری مطلوب از دارایی‌ها، موجبات اشتغال‌آفرینی در مرحله اجرا و نیز پس از بهره‌برداری را فراهم کرده ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: با اهتمام ویژه به بهینه‌سازی تجهیزات تولید شیر و بهبود قابل توجه کیفیت و همچنین احداث سوله‌های پرواربندی جهت اقتصادی کردن تولیدات دامی، ضمن افزایش تولید محصولات دامی (شیر و گوشت) و تولیدات کشاورزی و باغی، ایجاد صنایع محصولات لبنی با بهره‌گیری از دانش فنی و فناوری‌های روز دنیا، به رونق تولید محصولات مرتبط در منطقه و اشتغال‌زایی در حوزه جغرافیایی خراسان رضوی منجر خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات اقامتی و رفاهی و نیز ارائه خدمات گردشگری سلامت که از جمله خدمات با گستره جذب بین‌المللی به‌شمار می‌آید، به‌عنوان برنامه اصلی در دوران پساکرونا در شرکت تفریحی و آب‌درمانی هلال فردوس طرح‌ریزی شده است. همچنین اصلاح ساختار فعالیت‌های بازرگانی و طرح‌ریزی بسترهای فعالیتی جدید در قالب توسعه خدمات از جمله ارائه خدمات به جمعیت و شرکت‌های گروه و ورود به بازارهای جدید، با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در شرکت بازرگانی هلال احمر مدنظر است.

صفرعلی ضمن اشاره به انجام مقدمات و فراهم‌سازی بستر مناسب جهت عرضه سهام شرکت‌های کشت و صنعت هلال (در مرحله مقدماتی پذیرش) و نساجی که در مرحله اخذ مشاور و تدوین و ارائه مستندات مورد نیاز است، گفت: از طریق بازار سرمایه، افق جدیدی در فعالیت‌های اقتصادی جمعیت هلال احمر پدید خواهد آمد که ضمن ارتقا شفافیت، تأمین منابع مالی را نیز تسهیل خواهد کرد.

کد خبر 5470771 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فناوری نانو شعار سال هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه دستگیری ماه رمضان 1401 شهر تهران سازمان زندان ها علیرضا زاکانی میراث فرهنگی غلامحسین محسنی اژه ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آموزش و پرورش میدان میوه و تره بار شرکت سرمایه گذاری جمعیت هلال احمر بهره گیری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد

بخش R&D آوان بهمن شیمی مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا بوده و توسط تیمی از متخصصان برجسته در حوزه شیمی و داروسازی در حال توسعه مولکول‌های دارویی است. این بخش وظیفه توسعه مواد اولیه دارویی جدید و همچنین بهینه‌سازی روش‌های تولید محصولات موجود را بر عهده دارد.

زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در حوزه سلامت گفت: «در کشور ما رویکرد جدیدی به علم و فناوری وجود دارد که مسیر را تغییر داده و تبدیل علوم به فنون در دستور کار مراکز علمی قرار گرفته است. دانشگاه‌ها فقط تا سطحی، فناوری را خلق می‌کنند و پس از آن نیاز است تا بخش خصوصی و صنایع در کنار یکدیگر قرار گیرند و بر اساس قانون و مسیر مشخص تولید دانش بنیان رشد و جهش یابد.»

محمد رضا عبدالهی، مدیر عامل شرکت آوان شیمی، در سخنانی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح بخشR&D ، گفت: «ما متعهد به تولید مواد اولیه دارویی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی هستیم. افتتاح این بخش، نقطه عطفی در مسیر این تعهد است و امیدواریم که با کمک این بخش، بتوانیم با توسعه و بهینه سازی محصولات جدید نقشی موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا کنیم.»

وی افزود: «آوان شیمی همواره با توسعه دانش فنی محصولات ارزشمند با کیفیت و اثربخش، در جهت تامین با ثبات و امن دارویی و همچنین کاهش وابستگی کشور در زمینه مواد موثره داروئی گام بر می‌دارد. مبنا قرار دادن تحقیقات در خدمت تولید صنعتی در این شرکت از ارزش‌های اصلی است.»

عبدالهی اضافه کرد: «از دیگر اهداف استراتژیک شرکت و در راستای ارتقاء نظام سلامت کشور، می‌توان به ایجاد سایت تولیدی مطابق با اصول GMP برای تولید محصولات High-Potent و LVHV به منظور امکان تولید محصولات درمانی در حوزه‌های جدید اشاره کرد.»

مدیرعامل آوان شیمی با تاکید بر اهمیت محصولات دانش بنیان افزود: «بر اساس تأییدیه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، شرکت آوان شیمی تاکنون موفق به اخذ گواهی دانش بنیان 3 محصول خود شده و اقدامات لازم جهت اخذ تائیدیه دانش بنیان 6 محصول دیگر نیز در حال انجام است. لازم به ذکر است این شرکت برای اولین بار در کشور، اقدام به تولید و فروش مولکول تلمیزارتان به عنوان یکی از محصولات جدید دسته قلبی و عروقی با هدف کنترل فشارخون کرده است.»

در حال حاضر 30 مولکول در پایپ لاین توسعه شرکت آوان شیمی قرار دارد که از این تعداد، 4 مولکول در مرحله تولید و فروش صنعتی، 11 مولکول در مرحله اخذ پروانه فروش در سال جاری، 9 مولکول در مرحله توسعه دانش فنی و 6 مولکول در فاز بررسی اولیه است.

در راستای توسعه همکاری و مشارکت‌های علمی، کمک به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد ارتباط موثر مابین صنعت و دانشگاه، همکاری با مراکز دانش نهاد و اساتید دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز در حال انجام است و همچنین شش پروژه توسعه محصول به منظور همکاری با دانشگاه‌ها و متخصصین کشور برای سال جاری تعریف شده است.

افتتاح بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی گامی بلند در مسیر ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق تولید مواد اولیه دارویی باکیفیت و مبتنی بر نوآوری است.

درباره شرکت آوان بهمن شیمی

شرکت آوان بهمن شیمی به عنوان شرکتی دانش بنیان، تحقیقاتی و تولیدی از ابتدای سال1400 در صنعت داروسازی کشور و در حوزه تولید مواد موثره داروئی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با رویکرد نوآورانه و مطابق با استانداردهای بین المللی، یکی از شرکت‌های تامین کننده مواد موثر دارویی است که در حوزه‌های درمانی مختلف نظیر دیابت، کاردیولوژی، نورولوژی، ایمونولوژی و آنکولوژی در حال فعالیت است.

کد خبر 847841

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان