Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب‌های قدر، مجموعه تلویزیونی «نیاز» جایگزین سریالِ رمضانی «خوشنام» می‌شود. در حالی که شبکه پنج هم برای این ایام، «قصه ابراهیم» را روی آنتن دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نیاز» سریالی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که در ایام شب‌های قدر از شبکه یک پخش خواهد شد.

این مینی سریال درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازگشت به وطن، مادر پیمان برای اولین‌بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

«نیاز»، ملودرامی اجتماعی است که دو موضوع را روایت می‌کند یکی ترویج فرهنگ یتیم‌نوازی در جامعه و دیگری چالش‌هایی است که بین انسان‌ها به وجود می‌آید.

سریال "نیاز" می‌خواهد بگوید زمانی که مردم از فرهنگ اصیل خودشان یعنی باورهای دینی و مذهبی دور می‌شوند، دچار چه چالش‌های فردی و اجتماعی خواهند شد.

بهاره افشار، شهرزاد کمال‌زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی (بازیگر خردسال) از بازیگران این مجموعه تلویزیونی مناسبتی‌اند.

مینی سریال 5  قسمتی «نیاز»، از چهارشنبه 31  فروردین، بعد از خبر 21 ، به جای سریال طنز «خوشنام» روی آنتن می‌رود و قسمت چهاردهم سریال «خوشنام»، دوشنبه 5 اردیبهشت پخش خواهد شد.

تلویزیون در شبکه پنج سیما هم این شب‌ها اپیزود «قصه ابراهیم» را با بازی داریوش فرهنگ روی آنتن دارد که این اپیزود از مجموعه رمضانی «مسافران شهر» برای ایامِ شب‌های قدر تدارک دیده شده است.

شب‌های قدر پایِ تلویزیون + جزئیاتسریالِ پربیننده تلویزیون را تا نیمه رمضان بشناسید/ آغازِ یک انیمیشن 4k از تلویزیوننگاهی به رقابت سریال‌های رمضانی/ مدیران جدّی نمی‌گیرند یا سریال‌سازها "رمضان" را نمی‌شناسند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب های قدر فیلم شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی ماه مبارک رمضان سریال شب های قدر فیلم شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی ماه مبارک رمضان سریال شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات