Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانی دپ در دادگاه اعاده حیثیت علیه همسر سابقش ادعا کرد امبر هرد در جریان یک دعوا سرانگشت او را قطع کرده بود.

به گزارش ایرنا از ورایتی، دادگاه رسیدگی به دادخواست اعاده حیثیت جانی دپ، ستاره هالیوودی، از همسر سابقش، روز ۱۱ آوریل (دوشنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۱) در فرفکس کانتی ویرجینیا آغاز شد.

در جریان رسیدگی به این پرونده، یک پزشک و یک پرستار روز گذشته (دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۱) شهادت دادند امبر هرد نوک انگشت جانی دپ را قطع کرده و آن‌ها مجبور شدند دنبال تکه قطع شده بگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شهادت شهود، این اتفاق در ماه مارس سال ۲۰۱۵ افتاد که ستاره فیلم‌های چارلی و کارخانه شکلات سازی و ادوارد دست قیچی برای فیلمبرداری قسمت پنجم از مجموعه دزدان دریایی کارائیب در استرالیا بود.

دپ همسر سابقش را متهم کرده که با پرتاب یک بطری به سمت وی سرانگشت وسطش را قطع کرده است. اما هرد ادعا می‌کند دپ احتمالا وقتی گوشی تلفن را می‌شکسته این بلا را سر خودش آورده است. وکلای هرد هم پیامک‌هایی رو کرده اند که در آن‌ها دپ به قطع کردن انگشتش اقرار می‌کند.

بازیگر فیلم‌های آکوامن و لیگ عدالت در این دادگاه ادعا کرد در جریان آن دعوا دپ او را کتک زده و به او تجاوز کرده است.

دیوید کیپر، پزشک شخصی دپ، می‌گوید با او تماس گرفته شد، به خانه دپ رفت، زخمش را تمیز کرد و او را به اتاق اورژانس برد. وی همچنین شهادت داد که از کارکنان خواسته بود در خانه به دنبال تکه قطع شده انگشت دپ بگردند و در نهایت آشپز دپ آن را پیدا کرده بود.

کیپر با اشاره به این که در خانه خون و شیشه شکسته ریخته بود، گفت: آشپز تکه انگشت دپ را در آشپزخانه پیدا کرد.

کیپر همچنین شهادت داد که هرد آن زمان در خانه بود و ناراحت به نظر می‌رسید، اما با وجود این، او متوجه هیچ جراحتی در این خانم بازیگر نشد.

دبی لوید، پرستاری که با کیپر کار می‌کرد نیز شهادت داد یکی از کارکنان خانه انگشت را پیدا کرده و آن را به اتاق اورژانس آورده بود.

کیپر و لوید استخدام شده بودند تا به دپ در ترک مصرف مواد مخدر کمک کنند.

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کارشان به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخورد‌های فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.

در این میان جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. وی در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است

منبع: فرارو

کلیدواژه: جانی دپ امبر هرد همسر سابقش امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسین لطیفی نویسنده، کارگردان و دبیر نخستین جشنواره فیلم «رضوان» در حاشیه نشست خبری این جشنواره با اشاره به اینکه گستره فیلم های دینی شامل همه فیلم ها با مضمون محبت، انسانیت، گذشت، ایثار و … می‌شود، به خبرنگار مهر گفت: اگر از صفر تا ۲۰ به دینی بودن یک فیلم نمره بدهیم، متوجه مرحله مرحله بودن این نگاه به فیلم می‌شویم مثلاً یک فیلم نمره ۵ و فیلمی دیگر نمره ۱۰ می‌گیرد اما هیچیک از این فیلم ها از گستره فیلم دینی خارج نمی‌شوند و تقریباً اکثر آثار اینگونه‌اند.

مهر نوشت: این کارگردان با اشاره به این‌که شیوه‌های مختلف در پرداخت به حضور خدا در فیلم‌ها وجود دارد، عنوان کرد: مساله اصلی و نکته من این است که آیا خدا در یک فیلم حضور دارد و خدا با آن کاراکتر هست؟ خدا برای هر کسی یک معنا دارد اما این به معنای حضور خدا از اول تا آخر در یک فیلم نیست چرا که اقتضای درام این است که مثلاً یک آدم به حضیض ذلت و بدبختی برسد اما کاراکتر فیلم در جایی احساس می‌کند خدا او را فراموش نکرده و این ارتباط به او آرامش می‌دهد. از این رو شیوه های مختلف در نوع پرداخت به حضور خدا وجود دارد.

وی درباره ویژگی‌های یک جشنواره دینی مطرح کرد: جشنواره دینی تنها تبلیغ دین نیست ولی تبلیغ دین هم در آن دیده می‌شود مثلاً در فیلم «سفر سبز» نه آن کشیش مسیحی آمده است تا حاج رضا را مسیحی کند نه حاج رضا آمده است تا کشیش مسیحی را مسلمان کند، مهم این است که در نسبت با سایر ادیان ما یک افق دید با ۲ تعلیم متفاوت داریم و باید توجه داشته باشیم چقدر به هم نزدیک هستیم. نقاط اختلاف ما کم است پس بهتر است روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم به عنوان مثال در «از کرخه تا راین» حاتمی کیا، سعید در یک کلیسا نماز می‌خواند. به نظرم فیلمسازها باید به مواردی از این دست توجه کنند.

کارگردان فیلم «غریب» با اشاره به اینکه حمایت های خوبی از جشنواره فیلم «رضوان» شده است، گفت: بالاخره در طول سال جوانانی در کشور هستند که در جاهای مختلفی فیلم می‌سازند و ممکن است دیده نشوند و نتوانند عرض اندام کنند از این رو جشنواره فیلم رضوی مأمنی است برای اینکه بیایند و عرض اندام کنند. در اینجا دنبال نمره ۱۰۰ دادن به تکنیک فیلم‌ها نیستیم و اول دل فیلمساز را می‌خریم.

لطیفی در پایان درباره فعالیت های اخیرش در زمینه کارگردانی فیلم یا سریال گفت: قدیمی ها می‌گفتند «صداش در میاد نگران نباشید» اما فعلاً زمان مناسبی برای صحبت کردن راجع به کارهایم نیست.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901607

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه