Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس حسینی گفت: در گلریزان بزرگ ۷۰۰ نفری خیرین و مجامع خیریه شهرستان آمل که به میزبانی فرمانداری شهرستان آمل برگزار گردید، ۱۵ میلیارد تومان هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

او می‌گوید:این گلریزان در قالب جشن رمضان انجام گرفت که مبلغ هدایای جمع آوری شده، بیشترین رقم خیریه در سال‌های اخیر و بیشترین رقم گلریزان جشن رمضان در میان شهرستان‌های مازندران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته حسینی در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا، جشن گلریزان در آمل برگزار نشده بود و این گلریزان با تجمیع تمام خیرین، مجموعه‌های خیریه، شبکه‌های نیکوکاری، ادارات بهزیستی و کمیته امداد، مجمع خیرین شهرستان آمل با مرجعیت فرمانداری شهرستان و حضور ۷۰۰ نفر از خیران شهرستان برگزار شد.

او می‌گوید: وظیفه دستگاه‌های اجرایی ایجاد همگرایی برای جلب مشارکت مردمی و در کنار قرارگرفتن این فرهیختگان نیکوکار است.

به گفته حسینی مجمع خیرین شهرستان آمل، زمینی به ارزش ۶ میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان در این جشن اهدا کرد و برخی هدایای غیرنقدی نیز شامل سبد کالا، مصالح ساختمانی و اقلام مورد نیاز برای ساخت مسکن نیازمندان به علاوه هدایای نقدی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیران و نیکوکاران ماه رمضان کمک مومنانه شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: «حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه این همه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست؛ اما یک آدم داغدیده که حرف می‌زند حرف او در ما اثر می‌کند».

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در درس اخلاق ۱۳۸۳/۰۶/۱۲ گفتند: «به ما گفتند طلبه‌ها وقتی درس می‌خوانید باید مواظب باشید پر در بیاورید برای اینکه این همه ما آمدیم اینجا فراشی کردیم برای شما پر پهن کردیم برای اینکه شما درس بخوانید؟ برای اینکه لمعه و اصول فقه بخوانید؟ یا نه، پر در بیاورید. این اولین پیام.

روحانی بی پر، دیگر وارث پیغمبر نیست، در استاد معارف هم موفق نیست، در امر به معروف هم موفق نیست در ارگان دیگر هم برود موفق نیست، دو: حالا که پر در آورده چه کار بکند؟ ملائکه می‌گویند وقتی پر در آوردی باید پرواز بکنی سه: کجا پرواز کنی؟ مثل این مرغ‌ها که به طمع طعمه از راه‌های دور می‌آیند تالاب‌های شمال به دنبال تالاب بگردی می‌شوی همین آخوند معمولی یا نه، پر در بیاور از طبیعت به ماورای طبیعت؛ پر در بیاور از دنیا پر بکش نه در دنیا نه تالابی فکر بکنی آن وقت این کشور می‌شود امام؛ آن وقت این جوان‌ها شیفته او می‌شوند هر آخوندی همین طور است!

اساتید معارف راهشان این است، ما راهمان این است امر به معروف و نهی از منکر راهمان این است باید پر در بیاوریم، یک؛ پرواز بکنیم، دو؛ از طبیعت به ماورای طبیعت، سه؛ مریدبازی این مشکلی را حل نمی‌کند هیچ جا مشکلی را حل نمی‌کرد چه اینکه حالا بخواهد حل بکند این راه ما است آن وقت چنین آدمی می‌شود جانشین پیغمبر.

جریان «سَلْمَانُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» که مخصوص سلمان نبود. این درباره بسیاری از مرد‌ها و زن‌ها اتفاق افتاده بعضی از بزرگان قم را حضرت فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» بعضی از زن‌هایی که شایسته علم بودند فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت»؛ منتها حالا درباره سلمان شهرت پیدا کرده است….»

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان