Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بارسلونا می گوید در ماجرای انتقال سوپرکاپ به عربستان هیچ کار غیر قانونی انجام نداده است.

جرارد پیکه می گوید بابت اتفاقات فاش شده در چند روز اخیر عذرخواهی نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، روز گذشته ال کانفیدنشیال چندین فایل صوتی از مکالمه های جرارد پیکه و لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را منتشر کرد که طی آن این دو نفر در مورد انتقال سوپر کاپ اسپانیا و سود بردن مالی از این اتفاق صحبت می کردند و گفته می شد هر دو نفر به فساد مالی متهم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال جرارد پیکه با غیرقانونی خواندن انتشار این اطلاعات شخصی، مدعی شده است در این ماجرا مرتکب هیچ کار خلافی نشده است و دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد. مدافع بارسلونا در این باره گفت:

هر کاری انجام شده قانونی بوده است. نقشم در مورد این موضوع را فاش خواهم کرد. می خواهم خودم را به همه نشان دهم چون چیزی برای پنهان کردن ندارم. به کاری که در شرکت KOSMOS انجام می دهیم افتخار می کنم. می خواستیم فرمت برگزاری مسابقه را عوض کنیم تا برای بینندگان جذاب تر شود و این موضوع روی درآمد هم تاثیر داشت. رئیس فدراسیون فوتبال از این ایده خیلی خوشش آمد. عربستان تنها گزینه ما نبود و آمریکا و قطر هم از دیگر گزینه ها بودند. در نهایت تصمیم گرفتیم عربستان را انتخاب کنیم. کمیسیون من؟ در دنیایی که زندگی می کنیم این یک موضوع عادی است. این کمیسیون بین 10 تا 15 درصد است و بر این باور بودیم که برای مدیریت این کار باید این مبلغ را دریافت کنیم. یک فرصت برای فدراسیون فوتبال اسپانیا ایجاد کردم. آنها قبلا 120 هزار یورو برای این تورنمنت می گرفتند و حالا 40 میلیون یورو می گیرند. در مورد فایل ها نیز باید بگویم تنها به رئیس فدراسیون کمک کردم تا فرمولی پیدا کند که منطقی باشد. می دانم چطور یک توافق تبلیغاتی را با کاری که تمام عمرم کرده ام یعنی فوتبال مجزا نگه دارم. اگر بگویید یک توافق تبلیغاتی منطقی روی مسابقات تاثیر می گذارد، اصلا مرا نمی شناسید. ال کانفیدنشیال یک هفته پیش با من تماس گرفت و گفت این فایل ها را منتشر می کند و گفتم برایم مهم نیست. مجبور نیستم بابت چیزی پنهان شوم.

پیکه در ادامه افزود:

لازم نیست هوش خیلی زیادی داشته باشید تا بدانید چه کسی پشت این افشاگری ها است. من اینجا هستم تا تمام خبرنگاران سوالاتشان را بپرسند. باید تایید کنم که پای یک شرکت در میان است و نه شخص من. این شرکت مدت زمانی طولانی است که این کارها را می کند. چرا این مسائل حالا فاش شد؟ تحقیق کنید. شما خبرنگار هستید. به طور رسمی ما کمیسیون خود را از دولت عربستان گرفتیم و به هیچ عنوان پولی از فدراسیون فوتبال اسپانیا نگرفتیم. 4 میلیون یوروی ما 10 درصد از 40 میلیون توافق شده است. من هیچ توافق تبلیغاتی با فدارسیون ندارم. 

 مدافع بارسلونا در ادامه گفت:

نمی خواهم به چیزهایی که در موردم میگویند فکر کنم. این فایل ها به طور غیرقانونی فاش شده اند. اما اطلاعات این فایل ها غیرقانونی نیست. بازنشستگی؟ نه خیلی با آن فاصله دارم. شرایط فعلی به من چند سال دیگر برای بازی کردن می دهد. در سال 2019 هم اعلام شد که شرکت ما مقداری پول خواهد گرفت و فدراسیون نیز 40 میلیون یورو می گیرد. درک می کنم که حضور یک بازیکن در چنین مسائل تجاری عادی نیست چون بازیکنان تا زمان بازنشستگی از این کار ها نمی کنند اما من از این مسائل وشم می آید. باید عذرخواهی کنم؟ آن هم برای این؟ این کار را نمی کنم. هر کسی می تواند هر فکری دوست دارد بکند. من برای پول در این شرکت فعالیت ندارم. همان طور که می دانید زندگی خوبی دارم و می توانم تا آخر عمرم روی مبل دراز بکشم و هیچ کاری نکنم. در جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم.پول درآوردن به معنای موفقیت است و این را دوست دارم. فوتبال متعلق به هواداران است اما در تمام دنیای هوادار وجود دارد. بله بارسا در سال 2019 از تمام اتفاقات خبر داشت و مشکلی پیش نیامد. رابطه من با روبیالس از زمان حضور در تیم ملی است و از آن پشیمان نیستم چون کار خوبی انجام دادیم. هیچ کار اشتباهی انجام نشده چه از نظر اخلاقی و چه از نظر قانونی.

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود