Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:13:22 GMT

مصرف ویلاها به سهمیه برق مازندران و گلستان در پیک اضافه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۸۰۶

مصرف ویلاها به سهمیه برق مازندران و گلستان در پیک اضافه شود

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش موسوی تاکامی ظهر سه شنبه در جلسه مدیریت مصرف و بررسی چالش‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ گفت: بهتر است ضمن لحاظ پارامترهای فنی؛ شرایط آب و هوایی، تعرفه‌ها، رشد بارهای غیرمتعارف سالیانه و میزان تولید در مناطق، میزان مشارکت در مدیریت بار تعریف شود.

وی، ۸۰ درصد بار مصرفی در مازندران و گلستان را خانگی دانست و افزود: با توجه به صنعتی نبودن این دو استان، باید در زمان اوج مصرف، مدیریت بار بیشتری بر مصارف غیر از صنایع در ایام پیک اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تاکامی با بیان اینکه مازندران و گلستان بارهای صنعتی بالای ۱ مگاوات زیادی ندارند، ادامه داد: در مرداد ماه احتمالاً با اختلاف بالای بین بار پایه و نیاز مصرف مواجه خواهیم بود، لذا تخصیص میزان مشارکت در مدیریت بار اگر براساس تعرفه‌ها باشد، شرایط بهتر خواهد بود.

مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با تأکید بر اینکه در تخصیص مشارکت‌ها بهتر است بارهای خانگی ضریب بالاتری برای عدم اعمال مدیریت بار داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به مصرف بالای خانگی، نرخ رشد بالای مصرف، خوش نشین بودن و تعدد ویلاهای تابستان نشین در این دو استان که مصارف را دوچندان می‌کنند، پیشنهاد می‌شود برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱ میزان مصرف ویلانشین ها به سهمیه استان‌های مازندران و گلستان اضافه شود.

وی، میزان برق تأمین شده زمان پیک سال گذشته برای شرکت‌های توزیع دو استان مازندران و گلستان را مطلوب و بمیزان ۴۳۰۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: امیدواریم امسال ضمن حفظ سهمیه موجود به آن درصد رشد بار اضافه شود.

موسوی تاکامی با بیان اینکه همه توان و تلاش همکاران ما در شرکت برق منطقه‌ای و توزیع ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم این دو استان است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی مناسب و حمایت‌هایی که از طرف شرکت معظم توانیر صورت می‌گیرد، تابستان را با کمترین مشکل در استان‌های مازندران و گلستان عبور کنیم.

کد خبر 5470792

منبع: مهر

کلیدواژه: برق منطقه ای گلستان مصرف برق ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مازندران و گلستان مدیریت بار دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

 هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه گردید.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج