Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار حبیب اله سیاری روز سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که تمامی اقدامات عمرانی مربوط به پروژه چیتگر با مجوز قانونی شهرداری تهران انجام شده اما می پذیرم که بدلیل ساخت و ساز باغ گیاهشناسی بدلیل کمبود نور دچار خسارت می شود.

موافقت با نامگذاری معبری به نام «امیر شهید منصور نیاکی»

اعضای شورای شهر با نامگذاری معبری به نام«امیر شهید منصور منفرد نیاکی» موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه علنی امروز شورای شهر  مناسبت روز ارتش و  براساس پیشنهاد مرکز حفظ ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی، مبنی بر نامگذاری یکی از معابر به نام امیر شهید منصور منفرد نیاکی این پیشنهاد در دستور قرار گرفت.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در این باره گفت: این امیر سرلشکر در شهرستان آمل متولد شده است در دی ماه سال 63 در زماینکه دوران بازنشستگی را طی می کرد در عملیات های مختلفی حضور داشت.

به گفته معدنی پور امیر منفرد نیاکی از مسن ترین و با تجربه ترین فرماندهان دفاع مقدس بود که سرانجام در سن 56 سالگی در رزمایش ذوالفقار به شهادت رسید.

وی پیشنهاد داد: بلوار کوهستان واقع در منطقه دو حدفاصل میدان کتاب، به نام این شهید مزین شود چون منزل شهید بزرگوار در حوالی این محدوده قرار گرفته که این دستور با اتفاق آرا رای آورد.

بیش از نیمی از پل های عابر تحویلی به زیباسازی خراب بوده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مطالباتی در خصوص پل های مکانیزه در  سطح شهر گزارش می شود، گفت: وضعیت در برخی مناطق برای افراد به ویژه سالمندان مناسب نیست که سازمان زیباسازی در مدت اخیر اعلام کرد که به دلیل نبود لوازم یدکی این رسیدگی در سالهای گذشته صورت نگرفته و ما این موضوع را مدنظر داریم.

علیرضا نادعلی افزود: این موضوع نیز مطرح شد که به دلیل وجود تحریم ها، بخشی از این لوازم یدکی تأمین نشد و امیدواریم با اقدامات دانش بنیان به سمتی برویم که وضعیت پل ها بهبود یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پل ها به سازمان زیباسازی تحویل داده شده تا به چرخه خدمات رسانی اضافه شوند، گفت: ۵۰۲ یونیت به سازمان زیباسازی تحویل داده شده بود که ۲۵۰ دستگاه خاموش بوده و تعداد زیادی نیز ناایمن بوده که سازمان زیباسازی نمی توانسته ایمنی را تایید کند.

همچنین نایب رییس شورای شهر تهران در ین باره گفت:  ۱۰۰ یونیت به چرخه بازگشته و ۱۵۰ یونیت نیز باقی مانده که انتظار داریم تا پایان بهار این نوسازی صورت بگیرد که قول دادند صد درصد یونیت ها به چرخه بازگردد.

مهدی بابایی در خصوص فیش های عوارض صادر شده نیز گفت: یک بازه ۱۵ روزه برای پرداخت مبالغ فیش ها لحاظ شود که شهروندان متضرر نشود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه توان و ظرفیت ایران در نقطه زنی موشکی زبانزد است که در اوج تحریم ها توسط جوانان ما ساخته شده ، گفت: انتظار ما این است که شهرداری به شرکت های دانش بنیان اعتماد کند تا قطعات یدکی را برای پل های مکانیزه تأمین کرده و مشکلات و عدم فعال بودن پل ها برطرف شود.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز در خصوص پل های مکانیزه گفت: می توان پله برقی موجود در پل ها را به رمپ تبدیل کرد و منتظر قطعه نماند.

نرجس سلیمانی در خصوص فیش عوارض هم گفت: این قابلیت وجود دارد که مردم در کمیسیون ماده ۷۷ اعتراض خود را اعلام کنند.

همچنین حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه افرادی که در اسفند ماه فیش دریافت کردند و به هر دلیلی نتوانستند مبالغ تعیین شده در فیش ها را تامین و پرداخت کنند و مشمول افزایش نرخ عوارض شدند، گفت: انتظار می رود شهرداری فرصتی را تا برای مثال تا ۱۵ اردیبهشت به شهروندان بدهد تا فیش ها را پرداخت کرده تا منابع شهرداری نیز تأمین شود.

برچسب‌ها کمیسیون بودجه شورای شهر تهران شهر تهران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون بودجه شورای شهر تهران شهر تهران ارتش جمهوری اسلامی ایران کمیسیون بودجه شورای شهر تهران شهر تهران ارتش جمهوری اسلامی ایران شورای اسلامی شهر تهران سازمان زیباسازی شورای شهر تهران فیش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به استادان و مربیان ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استادان و مربیان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

تعلیم و تعلّم از سنن الهی و موهبت حق تعالی به پیامبران، اولیای دین و معلمانی است که به فرموده رهبر عزیزمان، آینده‌ی کشور متأثر از همّت و حکمت آنان است.

روز معلم با یاد فیلسوف عالم و عامل شهید عالی مقام استاد مطهری، فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک و خداقوت به تمامی عزیزانی که در جایگاه رفیع تعلیم و تعلم قرار دارند، مروری بر رسالت خطیر خود همسو با افق نگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

بدیهی است بزرگترین ثروت ما نیروی انسانی کارآمد و مؤمن است که با زیرساخت‌های علمی، معرفتی و مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی توسط استادان، مربیان، فرماندهان، روحانیان و مجموعه وزین حوزه تربیت و آموزش، توفیقات ارتش در اجرای مأموریت مقدس حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام اسلامی را فراهم ساخته است.

امروز اگرچه اثربخشی آموزش‌ها مشهود و افتخارآمیز است، اما بر اساس راهبرد ترسیمی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت و فضیلت‌های اخلاقی، قوی‌تر از گذشته، همچنان نیاز پیش‌ِ روی ما محسوب می‌شود.

نیک می‌دانیم حفظ و ارتقای عزت و اقتدار ما در فتح قله‌های دانایی و توانایی است و از جمله مقدمات و ملزومات رسیدن به کمال مطلوب، جهاد علمی و عملی با امید به جوانان، حرکت از واقعیات به سمت آرمان‌ها، پای ارزش‌های انقلابی ایستادن، تعمیم ارزش‌های معنوی و ارتقای توانمندی‌های علمی است و دراین چشم‌انداز، استادان و مربیان متصف به صفات پیامبران و اولیای الهی در جایگاه حساس تعلیم نسل جوان و آینده‌ساز، بسیار نقش آفریدند تا اندوخته‌های معنوی، علمی و اخلاقی را بر لوح جان متعلمان حک کنند.

امروز استادان و مربیان برجسته ما با اعتقاد به تأثیر تهذیب نفس و خودسازی‌های متبلور در گفتار و رفتار و منش خود، خوب می‌دانند مردان بزرگ و فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خودساخته، پرورش می‌یابند و با این نگاه، به تربیت و آموزش کارکنانی بصیر، عالم، مؤمن، ولایتمدار و مقاوم در برابر سختی‌ها، مبتکر در عبور از موانع و آماده در مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها، اهتمام ورزیده و دریافته‌اند این نگاه با الهام از اندیشه عزت‌آفرین امام و مقتدای‌مان، سیره شهیدان والامقام، علوم دانشمندان، تجربیات فرماندهان و دانش طلایه‌داران اعتقادی، علمی و نظامی، ثمراتی ماندگار در قوی‌تر شدن و ارتقای قدرت ملی خواهد داشت.

از خدای متعال توفیق روزافزون یکایک استادان و مربیان خدوم در تعلیم و تحکیم گام‌های امیدبخش آحاد کارکنان ارتش و تربیت رزمندگان انقلابی در تراز نظام اسلامی و شایسته ظهور، همچنین ارتقای توانمندی علمی و دفاعی ایران سربلند اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی را خواستارم، همراهی خانواده شایسته و صبور ارتش مقتدر را ارج می‌نهم و بقای وجود پر برکت رهبر عزیزمان را تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد