Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال امروز عنوان کرده که شهاب الدین عزیزی خادم برای پاداش جام جهانی، حقوق ماهیانه، کارانه، اضافه کار و سایر مزایا ۶/۶۷۰/۴۹۳/۹۳۶ ریال دریافتی داشته اما مبلغ ۱/۲۸۹/۲۲۲/۳۷۱ ریال هم که مربوط به فدراسیون بوده به حساب شخصی اش واریز شده است.

اما ماجرای واریزی هایی که به فدراسیون فوتبال به حساب برخی کارمندان و مدیران خود از جمله رئیس فدراسیون واریز کرده چه بوده است؟

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد عنوان کرد که بخش مالی فدراسیون اواخر سال گذشته برای تعدادی از کارمندان و مدیران فدراسیون از جمله رئیس مبالغی متفاوتی را واریز کرده که باید به خاطر اشتباه صورت گرفته به حساب فدراسیون برمی گرداندند که این اتفاق هم رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عزیزی خادم به این جهت که حساب های فدراسیون و حساب های شخصی او به خاطر بدهی مالیاتی مسدود شده بود نتوانست مبلغ ۱۲۸ میلیون تومان را برگرداند که این اتفاق با بازشدن حساب ها بزودی صورت خواهد گرفت و این رقم به حساب فدراسیون بازگردانده خواهد شد.

ضمن این که عزیزی خادم هنوز به طور کامل از فدراسیون فوتبال نرفته و فعلا باید منتظر تصمیم اعضای مجمع در روز ۱۰ خرداد سالجاری باشد تا تکلیف ماندن یا رفتنش از فدراسیون مشخص شود و بعد از آن تسویه حساب های لازم را انجام دهد.

کد خبر 5470803

منبع: مهر

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی فوتسال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پورتو کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال