Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلیل سالاری امروز _سه‌شنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۱_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در ابتدا برنامه مشخصی برای بهره‌برداری و راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس وجود نداشت، اما با اعتماد به نیروهای داخلی جوان به نتیجه نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان راه‌اندازی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند این موضوع مطرح بود که این پالایشگاه واحدهایی‌ها را دارد که در کشور وجود نداشته و به نیرو نیروی خارج از کشور نیاز است اما با اتکا به نیروهای جوان آن پالایشگاه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز با اتکا به نیروهای جوان موفق به خودکفایی در تولید بنزین شد و اکنون با توجه به قرارگیری در گام دوم انقلاب اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان، هر آن جا که به جوانان اعتماد شد خوب درخشیدند و نتیجه خوبی را در این زمینه رقم زده شده است.

سالاری خاطرنشان کرد: امروز بر تثبیت تولید پالایشگاه تمرکز شده است. همچنین با انجام طرح‌های برنامه‌ریزی شده، ظرفیت پالایشگاه و میزان تولید بنزین در کشور افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی یکی از تکالیفی است که در سند تحول دولت دیده شده و به موازات آن توسعه، تولید و جلوگیری از خام فروشی را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: پالایشگاه دوم نیز در روزهای آینده در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: در حوزه توسعه در این پالایشگاه ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. همچنین لازم است تا در تکمیل زنجیره ارزش، حفظ ظرفیت تولید و در کیفی سازی اقدامات لازم صورت گیرد.

سالاری اظهار کرد: در خصوص شرایط بازنشستگی، بیمه و … در جذب‌های جدید در منابع انسانی مشکلاتی وجود دارد که باید پیگیری و رفع شود. کمتر پالایشگاهی را در کشور می‌توان یافت که در آن چنین نیروهای جوانی با این همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر مشغول به کار باشند.

وی افزود: برخی پروژه‌های برون مرزی نیز در برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد که باید مدیریت آنها به جوانان کارآزموده سپرده شود و به همین دلیل از مدیران این مجموعه انتظار می‌رود که مدیران جدید و جوان را برای خدمت به کشور پرورش دهند.

با اتکا به توان داخلی نقشه دشمنان در اعمال تحریم‌ها را خنثی شد

محمدعلی دادور، مدیرعامل سابق شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این مراسم، اظهار کرد: در این دوره همه نیروهای این مجموعه تلاش کردند تا وقفه‌ای در روند تولید این پالایشگاه به وجود نیاید. جوانان با ابتکار و از خودگذشتگی کارهای بزرگی را انجام دادند تا ابر پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس نماد تلاش و اعتماد به نیروهای داخلی باشد. اگر در تولید بنزین به خودکفایی رسیدیم برای آن است که جلوی بیگانگان سر خم نکنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه وقتی تمامی امور پیشبرد نفت ستاره خلیج‌فارس بر عهده خودمان بوده در مقابل تمامی اقدامات بیگانگان از تحریم و حملات سایبری قرار داشتیم و امروز سربلند ایستاده‌ایم و به هیچ‌گونه کمکی از سوی بیگانگان نیازمند نیستیم، خاطرنشان کرد: پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های خارجی از جمله زیمنس برای راه‌اندازی فازهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از ادامه کار انصراف دادند و آنجا بود که پالایشگاه با اتکا با کمک نیروهای توانمند داخلی و تدابیر مناسب، موفق به خودکفایی در تولید بنزین شد.

نیروی انسانی یک ثروت بی‌انتها است

علیرضا جعفرپور بروجنی‌، مدیرعامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این مراسم، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری برای اقتصاد کشور هیچ چیز مانند تولید منجر به اقتصاد پایدار نمی‌شود و طی بیش از ۱۰ سال در شعار سال توجه به تولید را مدنظر قرار دادند، اظهار کرد: ما در یک بنگاه اقتصادی بزرگ که محل تولید است قرار داریم و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید تولید را استمرار و افزایش دهیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفته است بیکاری و محرومیت است که این موضوع همواره دغدغه استاندار و نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

مدیرعامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با اشاره به اینکه در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس می‌توان پروژه‌های مناسبی راه‌اندازی کرد که به جذب نیروهای بیشتر کمک کند خاطرنشان کرد: امکان تنوع بخشی به فرآورده‌های پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وجود دارد و در این خصوص طرح‌های مختلف قابل برنامه‌ریزی است.

جعفرپور ادامه داد: مدیریت قبلی پالایشگاه با عمل به سخنان مقام معظم رهبری موفق شد تا ظرفیت پالایشگاه را از ۳۶۰ هزار به ۴۵۰ هزار بشکه برساند.

وی در پایان با بیان اینکه در مبحث نیروی انسانی، آموزش‌ها باید گسترش یابد گفت: برای کاهش شیفت‌های کاری کارکنان برنامه‌ریزی‌های لازم در مدیریت قبل صورت گرفته است و اجرای آن به مدیریت جدید واگذار شده است. همچنین پالایشگاه نیاز به جذب نیروی انسانی در شیفت چهارم دارد.

کد خبر 569508

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس کلانشهر تكريم و معارفه پالایشگاه ستاره خلیج فارس شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پالایشگاه ستاره خلیج فارس شرکت نفت ستاره خلیج فارس مقام معظم رهبری مدیرعامل شرکت تولید بنزین برنامه ریزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود