Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:24:16 GMT

آتش سوزی در محل موقت دپوی زباله زنجان مهار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۹۷۲

آتش سوزی در محل موقت دپوی زباله زنجان مهار شد

مهدی امیر فضلی گفت: آتش‌سوزی در محل دپوی زباله موقت زنجان در محدوده منطقه قره داغ ساعت ۲۳ و ۳۷ دقیقه روز دوشنبه گزارش شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اطفای حریق تا ساعت ۴۷ دقیقه بامداد روز سه شنبه طول کشید، افزود: ماموران آتش‌نشانی در قالب دو اکیپ از ایستگاه‌های یک و ۵ در قالب ۸ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه محل دپوی زباله زنجان باید فنس کشی شود، ادامه داد: به نظر می‌رسد عوامل انسانی از جمله حریق ضایعات موجب این آتش‌سوزی شده است که در صورت نیاز اکیپ‌های دیگری هم به محل برای اطفای حریق اعزام خواهد شد.

کد خبر 5470680

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان آتش سوزی مدیریت شهری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند