Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- افت و خیزهای بیماری کرونا در استان سمنان همچنان ادامه دارد و بر اساس آمار میزان مبتلایان کرونا از ابتدا تاکنون به ۶۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید. - اخبار استانها -

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته یک بیمار جدید در بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 60 هزار و 334 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا ویروس تاکنون به یازده هزار و 752 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: چهل‌ و هشت هزار و 582 بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس با اشاره به آمار بهبود یافته از بیماری کرونا از ابتدا تاکنون نیز گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 536 نفر رسید.

وی گفت: راهکار مهم مقابله با ویروس منحوس کرونا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است.

جمعیت بستری‌های کرونایی در قزوین 22 درصد افزایش یاف172 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدندکاهش بیماران بستری کرونایی در کاشان/فوتی در 24 ساعت گذشته ثبت نشد

به گزارش تسنیم در حال حاضر شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی و مهدیشهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت پوشش دانشگاه بیماری کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن