Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید مبین‌مقدم گفت: در راستای رفاه حال روزه‌داران و با هدف ارائه خدمت به شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر حرم مطهر رضوی و هیأت‌های مذهبی سطح شهر، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در خطوط یک و دو قطار شهری تدارک دیده‌ایم.

او گفت: براین اساس در روز چهارشنبه، ۳۱ فروردین‌ که با شب نوزدهم ماه رمضان مصادف شده است، با برنامه‌ریزی ۷۷۲ اعزام مسافری، سرویس‌دهی به مسافران خط یک و دو قطار شهری از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین در روز جمعه دوم اردیبهشت‌ مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان نیز با برنامه‌ریزی ۵۵۹ اعزام مسافری، سرویس‌دهی در خط یک و دو از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد انجام می‌شود.

مبین‌مقدم گفت: روز یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ که مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان است نیز با برنامه‌ریزی ۷۷۲ اعزام مسافری، در خط یک و دو از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد روز بعد سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

او گفت: سرفاصله زمانی حرکت قطار‌ها در ساعات شلوغی به‌طور میانگین پنج دقیقه پیش‌بینی‌شده و سرفاصله زمانی حرکت قطار‌ها در خط دو نیز ۱۰ دقیقه برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: آماده‌باش کامل نیرو‌های بخش‌های مختلف ایستگاهی، فنی، عملیاتی، حفاظت، ایمنی و سوانح به‌منظور ارائه سرویس‌دهی مطلوب و ایمن از دیگر برنامه‌های این شرکت در شب‌های قدر خواهد بود.

مبین‌مقدم گفت: همچنین نصب نوشته‌های مناسبتی در ایستگاه‌های خط یک و دو و اکران تیزر‌ها و تصاویر متناسب با این ایام از طریق ۴۲۰ نمایشگر داخل ناوگان خط یک و دو و ۲۵۰ نمایشگر ایستگاهی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی دراین ایام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری شب قدر ماه رمضان برنامه ریزی سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت ۲۱ جمعه‌شب حرکت کند به‌دلیل نقص فنی با ۵ ساعت تأخیر ساعت ۲ بامداد به پرواز درآمد و باعث نارضایتی مسافران شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت