Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیش از ۲۰۰ کیلو مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پراید در محور بندرعباس-داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۱۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: ماموران پلیس آگاهی زرین‌دشت حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی دقیق از این خودرو ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ صالحی‌فرد با اشاره به اینکه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: ماموران کلانتری دژکرد اقلید هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو مقادیری لوازم خانگی قاچاق از قبیل پتو، روتختی، سرویس آرکوپال، تلویزیون، پنل کولر گازی، اتو برقی، بروس حرارتی، قاشق و چنگال و کارد میوه‌خوری خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه راننده به مقام قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی از محله‌های شهرستان کوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه سارق به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سارقان درون خودرو با ۲۰ فقره سرقت در ممسنی به آخر خط رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت درون خودرو از آنان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت:ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در راستای دستگیری سارقان، اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح این شهرستان کردند.

او گفت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی به یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین که در حال پرسه زدن در اطراف خودرو‌های پارک شده بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: پس از تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی و متوقف کردن خودرو، هر ۳ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت گفت: متهمان جهت تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی انتقال و در تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو اقرا کردند.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس کازرون و بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۳۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپو مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستا‌های این شهرستان، موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران این فرماندهی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۳۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: به منظور اجرای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خیز، مأموران انتظامی آباده طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی دو هفته گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۸ معتاد وخرده فروش، ۳ کیلو و ۴۰۴ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده گفت: دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت‌ها، کشف ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف ۵۵ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها است.

سرهنگ مسعودی به دستگیری ۱۰ متهم و کشف ۱۰ فقره پرونده اعم از کلاهبرداری و جرایم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها در شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است و پلیس با هنجارشکنان برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

توقیف اتوبوس‌های مسافربری حامل سوخت قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری حامل ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: با توجه به اخبار واصله مبنی بر قاچاق سوخت توسط برخی از اتوبوس‌ها، طرح تشدید نظارت و کننترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی توسط پلیس آگاهی این شهرستان به اجرا در آمد.

او گفت: در این خصوص ماموران پلیس آگاهی به ۳ دستگاه اتوبوس مشکوک و در بازرسی از آن‌ها موفق شدند ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به صورت باک اضافی و غیراستاندارد جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و افراد هنجارشکن و متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

توقیف سواری حامل کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور لارستان-جهرم به یک خوردو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو انواع ابزار آلات مکانیکی شامل دریل برقی، جعبه بکس، تراز لیزری، انبردست، عمود بر، سنگ فرز، دم باریک، سیم‌چین و گاز انبر خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرقت خودرو در شیراز و کشف در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از کشف سواری پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق گفت: با توجه به سرقت خودرو پراید در شیراز و فرار به سمت شهرستان سروستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی بخش کوهنجان هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خودرو پراید مسروقه را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند سواری را توقیف و سارق را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه راننده سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مالکان باید ضمن تجهیز خودرو به وسایل هشدار دهنده و ایمنی در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی شهرستان خبر کیلو مواد مخدر دستگیری سارق ماموران پلیس فقره سرقت اماکن خصوصی پلیس آگاهی سوخت قاچاق یک میلیارد لیتر سوخت موفق شدند یک دستگاه گشت زنی ۱۰ فقره او گفت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک