Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:29:42 GMT

درخواست پرسپولیس از AFC برای پرداخت مطالبات استوکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۵۷۰

درخواست پرسپولیس از AFC برای پرداخت مطالبات استوکس

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که از محل دارایی‌هایش نزد آن نهاد، مطالبه بازیکن سابقش پرداخت شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به AFC، درخواست کرد، در راستای اجرای رأی صادره از سوی فیفا مبنی بر پرداخت بیش از 86 هزار دلار مطالبه آنتونی استوکس و سود سالیانه آن از محل دارایی‌های نقدی و مطالبات باشگاه نزد کنفدراسیون اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز در جریان انجام تعهدات مالی خود نسبت به کالدرون و دستیار وی، به دنبال جلب همکاری کنفدراسیون با توجه به تحریم‌های ظالمانه بود و با توجه به زمانی که گذشت، تلاش مجددی را برای این منظور آغاز کرده است.

 دادگاه CAS محکومیت پرسپولیس در پرونده استوکس را تأیید کرد

آنتونی استوکس با توجه به قراردادی که با وی منعقد شد و نحوه پیگیری امر پس از امتناع او از ادامه حضور در ایران و اجرای تعهداتش، موفق شد در کمیته تعیین وضعیت فیفا به سود خود رای بگیرد و یازده روز از مهلت درج شده در رای باقی مانده است.

درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا درباره رأی رادوشویچ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونی استوکس پرسپولیس آنتونی استوکس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال