Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛

سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : با ارائه مرجوعه قضايي توسط شهروند مالباخته به پليس فتا با موضوع کلاهبرداري در حوزه رمز ارز، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.وي افزود: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص گرديد بدنبال تبليغات اغوا کننده فردي با عنوان اعطاي سودهاي کلان از طريق سرمايه گزاري در حوزه رمز ارز، فرد مالباخته معادل مبلغ 2 ميليارد ريال تتر با هدف کسب سود به کيف پول ديجيتال وي واريز مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئيس پليس فتا عنوان داشت: پس از واريز وجه توسط شاکي، فرد کلاهبردار مدعي مي شود تعداد 150 هزار عدد توکن ماينريوم يه کيف پول وي منتقل کرده است که پس از اضافه کردن ارزديجيتال ماينريوم به کيف پول، به صورت پيش فرض مقدار150 هزار توکن نمايش مي دهد اما برداشت آن امکان پذير نمي باشد و پس از مدتي ارزش آن صفر مي گردد و متهم با اطلاع از اين موضوع اقدام به سوءاستفاده و کلاهبرداري از افراد کرده است.وي عنوان داشت: کارشناسان اين پليس با انجام اقدامات فني و تخصصي پس از کسب دستور مقام قضايي در يک عمليات پليسي متهم را دستگير کرده و به پليس فتا منتقل کردند.سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه کرد: مجرمان سايبري با سو استفاده از عدم آگاهي کاربران از رمز ارزها و نبود قوانين و مقررات در خصوص ساماندهي اين نوع ارزهاي ديجيتال در کشور، ضمن ايجاد صفحات متعدد در شبکه هاي اجتماعي با وعده اهدا ارز ديجيتال و تشويق جويندگان کار جهت ثبت نام در صرافي آنلاين ارز ديجيتال اقدام به دريافت حساب کاربري کاربران کرده و با پرداخت سودهاي کاذب و موقت از قربانيان کلاهبرداري مي کنند.وي خاطر نشان کرد: با توجه به شيب تند وقوع پرونده هاي کلاهبرداري در حوزه رمز ارزها، اکيداً توصيه مي شود قبل از ورود به هر حوزه اي بويژه رمز ارزها، با اصول و قوانين و همچنين مخاطرات آن آشنا شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا کلاهبرداری پلیس فتا رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد