Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌های انجام شده نشان می‎دهند که زنان مهاجر اوکراینی در انگلیس با دردسرهای زیادی روبرو شده‎اند.

خبرگزاری میزان - یک گزارش نشان می‎دهد پناهندگان اوکراینی که در جست‎وجوی خانه‌های امن در انگلیس هستند، در معرض استثمار جنسی از سوی مردان انگلیسی قرار دارند.

تحقیقاتی که از سوی روزنامه «تایمز» انجام شده نشان می‌دهد که مردان انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی برای پناهجویان زنی که از جنگ در اوکراین فرار می‌کنند، در ازای درخواست‌های جنسی، «خانه‌های امن» فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک طرح جدید از سوی مقام‎های انگلیسی، پناهندگان را ملزم می‌کند که به طور مستقیم با میزبانان انگلیسی خود ارتباط برقرار کنند.

دولت انگلیس پیش از این طرح «Homes for Ukraine»، (خانه برای اوکراینی‌ها) را ارائه کرده است؛ بر اساس این طرح، خانوار‌های انگلیسی می‌توانند پناهجویان اوکراینی را در خانه‌های خود اسکان دهند.

یک خبرنگار مخفی «روزنامه تایمز» به عنوان یک پناهجوی اوکراینی با نام «ناتالیا» ۲۲ ساله از کی‌یف ظاهر شده که دقایقی پس از ارسال پست او در بزرگترین گروه فیس‎بوک برای انگلیس، «با پیام‌های نامناسب و تحقیرآمیز جنسی از سوی مردان انگلیسی» مواجه شد.

از ۷۵ پیامی که این خبرنگار در طول دو روز مشاهده کرده، ۴۱ پیام مربوط به مردان بوده که تنها زندگی می‌کنند و پیشنهاد‌های نامناسب داده‌اند.

بیشتر بخوانید: قاچاق انسان و خشونت علیه کودکان در هلند معامله ۱۲۰ میلیون پوندی انگلیس با روآندا برای برون سپاری پناهجویان

موسسه خیریه پناهندگان Refugee Action انگلیس، می‌گوید که اقدامات جدید به اندازه کافی برای پناهندگان امن نیست.

«لوئیز کالوی»، رئیس خدمات و حفاظت در Refugee Action، می‌گوید «آنچه ما داریم یک طرح دولتی است که زنان را در معرض خطر استثمار جنسی قرار می‌دهد.»

به گفته وی، «این طرح بررسی سوابق جنایی شکارچیان جنسی را که سابقه کیفری ندارند، شناسایی نمی‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای حمایت از یک پناهنده در خانه خود ثبت نام کنند.»

در همین حال آژانس پناهندگان سازمان ملل از دولت انگلیس خواسته است تا برای جلوگیری از میزبانی افرادی در انگلیس از زنان اوکراینی که به دلیل بیم از استثمار جنسی به دنبال پناهندگی هستند، مداخله کند.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در پی شواهدی مبنی بر اینکه افرادی در انگلیس برای هدف قرار دادن اقشار آسیب پذیر اوکراینی اقدام می‌کنند، می‎گوید که میزبانی مناسب‎تری می‌تواند برای اطمینان بخشیدن در این زمینه از زنان تنها و یا زنان به همراه فرزندانشان، انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس اوکراین حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس اوکراین حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصلاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه محیط‌بانان این شهرستان برای حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی در مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست رصد و پایش ۲۴ ساعته دارند، اظهار کرد: طی گشت زنی در منطقه حفاظت‌شده قرچغه خودرویی در مسیر شکارگاه‌ها مورد رصد قرار گرفت که مأموران مجبور به بیتوته ۴۸ ساعته برای دستگیری در این منطقه شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان تصریح کرد: نیروهای محیط‌بانی این شهرستان طی گشت زنی در این منطقه حفاظت‌شده ۲ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند و به همراه آنان یک عدد سلاح دوربین‌دار، ۹ تیر این اسلحه و یک عدد دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه شکارچیان قبل از هرگونه شکار و آسیب به محیط‌زیست با دستور مقام قضائی دستگیر و تحویل شدند.

اصلاحی ادامه داد: بخشی از منطقه حفاظت‌شده قرچغه در خراسان شمالی قرارگرفته که متأسفانه هر دو پرونده اخیر دستگیری شکارچیان از روستایی در خراسان شمالی که در حاشیه این منطقه قرار دارد بوده است.

کد خبر 6092035

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی