Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در نشست اعضای شورای قضایی استان به تبیین مولفه‌ها و ارکان طرح تحول و تعالی در قوه قضاییه پرداخت. خبرگزاری میزان- احمدرضا بهرامی در نشست با اعضای شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: لازمه پیشرفت در خدمت رسانی و ارتقاء عملکرد سازمانی داشتن روحیه جهادی و انقلابی در میان کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این وظیفه مدیران و مسئولان یک دستگاه است که افراد با انگیزه و مستعد را در نهاد‌های زیر مجموعه خود شناسایی و متناسب با چارت سازمانی در بخش‌های مختلف و مهم دستگاه به کارگیری کنند.   بهرامی عنوان کرد: تحول و تعالی در قوه قضاییه بر مبنای صیانت از حقوق عامه و رضایتمندی مردم تهیه و تدوین شده و برای تحقق این ارکان ما نیازمند همدلی و همکاری مدیران قضایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برخی اصول راهبردی طرح تعالی و تحول را پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، حل و فصل اختلافات از طریق مراجع غیر قضایی، صیانت از حقوق عامه و آزادی‌های مشروع، کشف جرم و برخورد با مجرمان، نظارت بر حسن اجرای قوانین، تسریع در اجرای احکام و رسیدگی به پرونده‌های قضایی عنوان کرد و گفت: تحقق این موضوعات نیازمند استفاده از نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی است که این امر می‌تواند به توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی مردم منجر شود.
گفتنی است در نشست اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری که شب گذشته به میزبانی اداره کل بازرسی برگزار شد پیرامون موضوعات و مشکلات سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان بحث و تبادل نظر شد. بیشتر بخوانید: آزادی ۷۸ زندانی از زندان مرکزی شهرکرد انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری چهارمحال و بختیاری طرح تحول و تعالی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری تحول و تعالی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری