Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:33:59 GMT

مردم قدردان زحمات و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۹۹۷

مردم قدردان زحمات و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی هستند

جمشیدی گفت: ارتش فدایی ملت است و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران قدردان زحمات، تلاش‌ها و جانفشانی‌های دلاور مردان ارتش درعرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی؛ خدماتی، اجتماعی و مردم یاری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن جمشیدی صبح امروز در دیدار أعضا شورای تأمین و مسئولین دستگاه‌های اجرایی تربت‌جام در محل ستاد فرماندهی تیپ 38 زرهی با فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت‌جام با بیان گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: ارتش فدایی ملت است و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران قدردان زحمات، تلاش‌ها و جانفشانی‌های دلاور مردان ارتش درعرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی؛ خدماتی، اجتماعی و مردم یاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارتش مکتبی و مردمی نشأت گرفته از مکتب انسان ساز و حیاتی اسلام  که با تدابیر راهبردی بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره)  و هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب برخاسته از بطن جامعه  و مردم  در عرصه‌های مختلف خدمت ورزی خوش درخشیده است.

فرماندار تربت‌جام اظهار داشت: بیش از چهار دهه است که امنیت و اقتدار و صلابت مثال زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی در قامت استوار ارتش مردمی و مکتبی در کنار سایر نیروهای مسلح در حفاظت از مرزها و قوای هوایی، دریایی و زمینی در مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی استکبار جهانی بر همگان نمایان است.

وی خاطر نشان شد: ارتش با صلابت مثال ‌زدنی خود و بهره گیری از مدیریت جهادی و إرتقای توان رزم درباره  نیاز عرصه‌های جدید خدمت هم ورود کرده است  و از مقابله با بلایای طبیعی سیل، زلزله و به ویژه در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا با تلاش‌های مجاهدانه در رفع و التیامِ بخشی از آلام جامعه و مردم در رزمایش‌های متعدد جهادی، موجبات دلگرمی و آرامش مردم را به ارمغان آورده است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا به اهتراز درآمد. این تصویر را خبرگزاری آمریکایی Getty Images به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا