Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:14:26 GMT

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در خیابان گاندی تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۰۱۲

جزییات دستگیری باند سارقان مسلح در خیابان گاندی تهران

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مرتضی نثاری روز سه شنبه در بازسازی از صحنه سرقت مسلحانه خیابان گاندی تهران گفت: این صحنه بازسازی پرونده درگیری پلیس پیشگیری با سارقان مسلح است.

وی یادآور شد: این سرقت ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که بر اساس مشاهدات عینی یکی از همسایه‌ها در شب حادثه، وی متوجه می‌شود که باندی از سارقان مسلح آن اکنون در چنگال پلیس آگاهی و قانون است اقدام به ورود به دو منزل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نثاری ادامه داد: در منزل اول که در محدوده خیابان گاندی تهران بوده به علت وجود وسایل ایمنی و حفاظتی مناسب قادر به ورود و شکستن در نمی‌شوند اما در ورود بعدی به منزل دیگر با صاحبخانه مواجه شده و اقدام به فرار می‌کنند.

به گفته وی، در همین حین از روی جسارت وارد ساختمان دیگری می‌شوند که همسایه شاهد حرکات مشکوک آنها شده و با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گیرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پیشگیری در صحنه حاضر می‌شوند و متهمان به محض مشاهده آنها شروع به تیراندازی می‌کنند و در این تیراندازی متقابل، متأسفانه دو همکار ما از ناحیه شکم و دست مجروح می‌شوند.

وی با بیان اینکه سارقان بلافاصله از صحنه جرم متواری شده‌اند افزود: پلیس آگاهی بر حسب وظیفه ذاتی خود اقدامات و رصدهای فنی خود را آغاز کرد و پس از ماه‌ها تلاش موفق شد مخفیگاه‌های متهمان را در کوه‌های غرب کشور شناسایی کند و در عملیاتی هماهنگ موفق شد متهمان را بازداشت کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه اعضای این باند سابقه دار هستند افزود: از این افراد مقادیری سلاح و تجهیزات کشف شد همچنین در ادامه تحقیقات این افراد به سرقت‌ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

نثاری خاطرنشان کرد: این سرقت‌ها به سرقت های سرشبی معروف است و به هموطنان و همشهریان هشدار می دهیم که در حین خروج از منازل به صورت عصرگاهی و شامگاهی حتما توصیه های پلیس را مد نظر قرار دهند و حتما چراغی که به بیرون دید دارد را روشن نگه دارند زیرا این امر می تواند در ورود سارقان به منازل بازدارندگی ایجاد کند چرا که به گفته خود سارقان، آنها به خانه هایی که لامپ روشن دارند یا از ایمنی کافی برخوردار هستند به هیچ وجه وارد نمی‌شوند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت شهر تهران پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر