Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:21:09 GMT

راه حل های عملی خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۰۶۶

آنتالیا از آن دسته مقاصد محبوب ایرانی‌هاست که اگر قصد سفر کنید و در خیابان راه بروید بیشتر متوجه این محبوبیت خواهید شد. اگر آنتالیا برای شما هم مقصد جذابی است امّا از هزینه‌هایش نگران هستید، این متن برای شماست؛ چرا که در این متن می‌خواهیم از راه حل‌های عملی خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت بگوییم.

منظور از بهترین قیمت چیست؟ بسیاری معتقدند تور هر چقدر قیمتش ارزانتر شود، بهترین قیمت را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای هم گمان می‌کنند صرف ارزان بودن ملاک نیست و مهم این است که به نسبت خدمات، قیمت مکفی پرداخت کنند. امّا در این متن سعی داریم از راه حل هایی بگوییم که بتوانید در قیمت تور آنتالیا تغییر ایجاد کنید و نهایتا به قیمتی که مد نظرتان است نزدیک شوید.

بدون شک راه حل‌های عملی خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت، به همین موارد محدود نمی‌شود. امّا آنچه در اینجا مطرح شده، جزو راه حل هایی است که تاثیر زیادی در رسیدن شما به بهترین قیمت تور آنتالیا دارد. بنابراین متن را تا انتها بخوانید تا با این راه حل ها آشنا شوید.

انتخاب هتل مناسب در آنتالیا

هتل نقش مهمی در قیمت تور آنتالیا دارد، زیرا تورهای آنتالیا معمولا نزدیک به یک هفته طول می‌کشند و این مسئله سبب می‌شود هزینه اقامت در قیمت کلی تور آنتالیا تاثیر مهمی بذارد. ضمن اینکه آنتالیا هتل‌های لوکس و گران زیادی دارد و اگر بخواهید از این هتل‌ها استفاده کنید، قیمت تور آنتالیا زیاد خواهد شد.

اگر ترجیحتان خرید تور آنتالیا ارزان است، باید دور هتل‌های all و uall را خط بکشید؛ زیرا این هتل‌ها گر چه وعده‌های غذایی متنوعی به شما ارائه می‌کنند، امّا قیمت این خدماتشان را روی اقامتتان حساب می‌کنند و به همین دلیل جزو هتل‌های گران محسوب می‌شوند.

نمایی زیبا از هتل کنکورد آنتالیا

برای خرید تور ارزان قیمت آنتالیا باید سراغ هتل‌های 3 یا نهایتا 4 ستاره کم قیمت بروید. برای اینکه هتلی که انتخاب می‌کنید بیش از اندازه بی‌کیفیت نباشد و به اندازه هزینه‌ای که می‌پردازید، بیارزد، سری به نظرات هتل‌های آنتالیا در Booking بزنید و نقد و بررسی‌های مسافران قبلی آنها را بخوانید.

البته اگر قصدتان از خرید تور آنتالیا استراحت در هتل و تفریح در آن است، انتخاب هتل All می‌تواند شما را به هدفتان برساند. زیرا اگر علاقه‌ای به بیرون رفتن و جتسجو کردن ندارید، هتل‌های all وعده‌های غذایی شما را شامل می‌شود. در میان همین هتل‌ها هم اگر بگردید ممکن است هتلی متناسب با بودجه و نیازهایتان بیابید.

انتخاب وسیله حمل و نقل مناسب

مسئله دیگری که در تعیین قیمت تور بسیار تاثیر می‌گذارد، نوع حمل و نقل است. اینکه بخواهید زمینی یا هوایی به آنتالیا سفر کنید، تاثیر زیادی در قیمت نهایی تور آنتالیا خواهد داشت؛ حتّی در تور هوایی هم قیمت‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ارزانترین راه سفر به آنتالیا، مسیر زمینی است. امّا باید ببینید توانایی حدود 30 ساعت در اتوبوس نشستن را دارید یا نه؟ علاوه بر زمان طولانی، مسیر زمینی از قیمت حمل و نقل کم می‌کند امّا به جایش به تعداد روزهای سفرتان اضافه می‌کند زیرا بخشی از زمان را در مسیر رفت و برگشت خواهید بود. بنابراین چنانچه تور زمینی آنتالیا قیمت مناسبی برایتان داشت، سختی‌هایش را هم در نظر بگیرید تا هنگام سفر دچار مشکل نشوید.

امّا اگر توان تور آنتالیا زمینی را ندارید، در انتخاب تور هوایی آنتالیا هم دو انتخاب دارید که ممکن است شما را به بهترین قیمت آنتالیا نزدیک کند. پروازهایی که شما را به آنتالیا می‌رساند شامل پروازهای داخلی و خارجی می‌شود.

اگر با پرواز ایرلاین های داخلی به آنتالیا سفر کنید، از تهران مستقیم در آنتالیا فرود نمی‌آیید بلکه در فرودگاهی نزدیک آنتالیا خواهید نشست و باقی مسیر را حدود 3 تا 4 ساعت باید با اتوبوس طی کنید تا به آنتالیا برسید. امّا پروازهای خارجی مستقیما در فرودگاه آنتالیا فرود می‌آیند و می‌توانید بدون دردسر وارد مقصد شوید. مسئله‌ای که وجود دارد این است که پروازهای داخلی به دلیل سختی بیشترشان، ارزان‌تر هستند؛ لذا اگر توان مسیر زمینی را ندارید و از طرفی پروازهای خارجی برایتان گران هستند، احتمالا پروازهای داخلی شما را به بهترین قیمت تور آنتالیا نزدیک کند.

انتخاب فصل مناسب سفر به آنتالیا

گر چه آنتالیا فصول چندان سختی ندارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، همه اوقات سال هوایش قابل تحمل است امّا فصل پر گردشگر آنتالیا بهار و تابستان است. آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند به قصد تفریحات آبی به آنتالیا سفر کنند، تابستان را انتخاب می‌کنند که دیگر نگران سرمای هوا نباشند. از آن طرف، معمولا از زمستان به عنوان فصل کم مسافر آنتالیا یاد می‌شود چون هوای سرد زمستان امکان گشت و گذار طولانی مدت در هوای آزاد و تفریحات آبی را به شما نمی‌دهد.

حالا دانستن فصل پر مسافر و کم مسافر آنتالیا به شما کمک می‌کند که زمانی تصمیم به سفر بگیرید که تعداد مسافران کمتر است و تورهای آنتالیا با قیمت کمتری ارائه می‌شود. پس هر چقدر به فصل‌های پرمسافر نزدک شویم، تور آنتالیا گرانتر می‌شود. شما می‌توانید با توجه به این قاعده، به صورت عملی بهترین قیمت تور آنتالیا را برای خودتان پیدا کنید.

بهترین فصل سفر به آنتالیا

انتخاب خدمات تور مناسب

تور آنتالیا با خدمات مختلفی ارائه می‌شود و به شما بستگی دارد چه سطح از خدمات را نیاز دارید. بدون شک هر چقدر تور آنتالیا خدمات بیشتری را شامل شود، قیمت تور هم گرانتر می‌شود.

به طور معمول تور آنتالیا شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت، ترنسفر و بیمه می‌شود امّا گاهی خدمات بیشتری مانند سیم کارت، تورلیدر محلی، گشت شهری، ارائه وعده‌های غذایی و سایر خدمات هم تور به عهده می‌گیرد و در ازای آن هزینه بیشتری از شما دریافت می‌شود.

بنابراین اگر از میزان خدمات دریافتی بکاهید و سعی کنید خودتان نیازهایتان را در سفر برطرف کنید، در مقابل قیمت تور آنتالیا هم کمتر می‌شود. ضمن اینکه گاهی اوقات ممکن است خدماتی که آژانس های مسافرتی ارائه می‌کنند به کارتان نیاید. لذا اول نیازهایتان را مشخص کنید، سپس با دقت خدمات تورهای آنتالیا را بخوانید و با هم مقایسه کنید تا به تور آنتالیا با بهترین قیمت مدنظرتان برسید.

نمایی از تفریحات آنتالیا

انتخاب تور لحظه آخری

راه حل دیگری که لازم است در این متن به عنوان آخرین راه حل عملی برای خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت از آن بگوییم، خرید تور لحظه آخری است. این تور لحظه آخری آنتالیا برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند خدمات مناسبی در تور دریافت کنند امّا برنامه مشخصی هم برای سفر در ذهن ندارند و هر زمان اعلام شود آماده سفر هستند.

 در تور لحظه آخری آنتالیا، آژانس مسافرتی ممکن است به دلیل پر نشدن ظرفیت تور آنتالیا، تورها را با تخفیف ارائه کنند. زمانی که تور لحظه آخری اعلام می‌شود، تاریخ اجرای تور نزدیک است و شما باید به سرعت تصمیم بگیرید و تور آنتالیا را با بهترین قیمت بخرید و گرنه زمان را از دست خواهید داد.

بنابراین تور لحظه آخری آنتالیا هم می‌تواند راه حل دیگری برای خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت باشد. فقط کافیست تصمیم به سفر بگیرید و منتظر اعلام تور لحظه آخری آنتالیا از جانب آژانس مسافرتی باشید.

نتیجه گیری

در این متن سعی شد تا جای ممکن راه حل‌های عملی برای خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت ارائه شود. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، اینکه منظور از بهترین قیمت چیست، بستگی به معیارهای سفر و سطح مالی شما دارد. در این متن سعی شد راهکارهای ایجاد تغییر در قیمت تور آنتالیا با توجه به تصمیماتی که می‌گیرید ارائه شود تا شما بتوانید با استفاده از این راه حل‌ها به بهترین قیمت تور آنتالیا که در ذهن دارید نزدیک شوید.

امّا این مسئله را فراموش نکنید که همیشه به قیمت‌های بسیار پایین یا بسیار بالای تورآنتالیا با نرخی که بیشتر آژانس‌های معتبر ارائه می‌کنند، شک کنید. لازم است حتما قیمت تورهای آنتالیا را با هم مقایسه کنید و برای ارزان یا گران بودن تورها دلیل پیدا کنید. چون امکان ندارد تور آنتالیا بدون دلیل خیلی ارزان یا خیلی گران باشد. راه‌حل‌هایی که در این متن ارائه شد، تا حدودی سنگ محک شما می‌شوند که بتوانید با انتخاب‌هایتان در قیمت تور آنتالیا تاثیر بگذارید.

در نهایت، حتما تور آنتالیا را از مراکز معتبر و حرفه‌ای تهیه کنید. معمولا آژانس‌های حرفه‌ای و معتبر که سال‌ها در این زمینه کار کرده‌اند، بهترین قیمت تور آنتالیا را ارائه می‌کنند زیرا با توجه به اعتباری که دارند می‌توانند هزینه اقامت و حتّی پرواز را تا جای ممکن پایین بیاورند. این آژانس‌های مسافرتی سعی می‌کنند خدماتشان هم در سطح استانداردی نگه دارند تا اعتبارشان خدشه‌دار نشود. بنابراین، قیمت‌هایشان منطقی گران و ارزان است؛ در حالی که آژانس‌های مسافرتی تازه کار و نامعتبر با کم کردن خدمات سعی می‌کنند قیمت تور آنتالیا را پایین نگه دارند در صورتی که این کار باعث ایجاد مشکل در تور مسافران می‌شود! پس پیش از خرید تور آنتالیا به اعتبار و ارزش آژانس مسافرتی هم حتما دقت کنید.

گردآوری و منابع :

۱- صفحه آنتالیا در تریپ ادوایزر

https://www.tripadvisor.com/Tourism-g297962-Antalya_Turkish_Mediterranean_Coast-Vacations.html

۲- صفحه تور آنتالیا لست سکند

https://lastsecond.ir/tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

۳-صفحه هتل های آنتالیا در سایت بوکینگ

https://www.booking.com/city/tr/antalya.html

خبرگزاری برنا: محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید قطع پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی به عراق خرید آسان بلیط قطار با مراجعه به سایت سفرمی لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی حمل و نقل رفت و برگشت سیم کارت فرودگاه مسافران عناوین مرتبط قطع پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی به عراق خرید آسان بلیط قطار با مراجعه به سایت سفرمی کتک‌کاری خلبان و کمک‌خلبان عراقی به خاطر غذا در میان آسمان پاسخ تند تونس به اقدام توهین آمیز امارات تشریح تردد زائران اربعین از مرزهای کشور نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد_مرحله سی و شش ۲ جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا اعلام شد_ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر ۳ شرایط فروش فوری پژو پارس TU5 و ELX اعلام شد + قیمت ۴ جزئیات فروش فوق العاده سایپا اعلام شد_فروردین1401 ۵ اسامی برندگان رزرو فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد ۶ قسمت ششم سریال راز بقا + زمان پخش و لینک دانلود ۷ 9 هزار برنده قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد + ظرفیت و تعداد متقاضیان ۸ جزئیات فروش فوق العاده شاهین سایپا اعلام شد_بدون قرعه‌کشی ۹ جزئیات فروش فوق العاده سایپا اعلام شد_بدون قرعه‌کشی ۱۰ فروش فوق العاده 4 محصول سایپا آغاز شد ۱۱ قیمت سکه و قیمت طلا امروز 24 فروردین‌ماه ۱۲ طرح تبدیل حواله های 3 محصول ایران خودرو ۱۳ معرفی بهترین و ارزان ترین مودم های تی پی لینک ۱۴ قیمت لیر ترکیه امروز 24 فروردین‌ماه مهمترین اخبار جزئیات و مشخصات جدیدترین تجهیزات نظامی ارتش چالش‌های جدید شرکت توسعه و تجهیز؛ از اهدای اماکن به فدراسیون‌ها تا اصلاح قیمت ساماندهی و تجاری سازی صنایع دستی به کجا رسید؟/ رونق دوباره صنایع دستی زیر سایه حمایت مدیران بازگشت خبرنگاران به حیاط دولت عنابستانی: در دولت قبل فکر می‌کردند ارتباط با دنیا یعنی ارتباط با غرب/ در دولت دوازدهم پایه یک تورم سنگین در کشور گذاشته شد آخرین اخبار بازار راه حل های عملی خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت پاسپورت دومینیکا، راحت ترین روش دریافت تابعیت دوم زیباترین اتاق خواب نوجوان (پسر/دختر) / از دکوراسیون تا تخت خواب و... 11 مدل پازل و بازی چوبی و ساختنی برای سن 4 تا 40 سال ادامه روند صعودی بورس / رشد 11 هزار واحدی شاخص کل ارز دیجیتال Cardano چیست و چگونه مشکل مقیاس پذیری اتریوم را حل می‌کند؟ کیف پول من بهترین صرافی خرید تتر در ایران شد! شیوه زندگی برای تحصیل در کانادا چگونه است؟ نگاه جامع فروشگاه اینترنتی هویو به ماشین های شارژی و کنترلی رشد اندک قیمت طلا در بازار‌های جهانی قیمت جهانی نفت کاهش یافت قیمت سکه و قیمت طلا امروز 30 فروردین‌ماه قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین‌ماه قیمت دلار و قیمت یورو امروز 30 فروردین‌ماه / قیمت دلار در صرافی ملی اندکی کاهش یافت با نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام بیشتر بفروشید خرید از سایت های چینی اخبار برگزیده چرا کتاب باز تعطیل شد؟/ سکوت تهیه کننده! احترام برومند درباره مهمونی ایرج طهماسب چه می گوید! علت اصرار پزشکان به خوردن سحری چیست؟ 5 قله فتح شده برای شاگردان مجیدی تصمیم یحیی وتو نمی‌شود آزادی بهشت نساجی یا مس!؟ اسفندیار: شاکله تیم ملی جوان و با انگیزه است مسابقات والیبال بانوان، جام رمضان علائم اولیه کمبود «ویتامین D» در کودکان چیست؟ تعرفه اینترنت خانگی ۶۰ درصد افزایش یافته است CAS پرسپولیس را نقره داغ کرد! رئیسی به اسلام‌آباد دعوت شد احضار سفیر ایران توسط وزارت خارجه کره‌‌جنوبی قدرت نمایی ارتش با نمایش انبوه پهپاد دو محروم روی دست قرمزها شبکه اجتماعی طارمی شب‌ها با گل افطار می‌کند سفیر ایران: شعبده‌بازی طارمی «هت‌تریک» درون زمین است آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل رفت و برگشت سیم کارت فرودگاه مسافران بهترین قیمت تور آنتالیا قیمت تور آنتالیا فروش فوق العاده تورهای آنتالیا بهترین قیمت تور آنتالیا سایپا اعلام شد ارائه می کنند برای خرید تور فروردین ماه ایران خودرو حمل و نقل راه حل ها قرعه کشی هتل ها ا قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید

به گزارش خبرنگار مهر، علیقلی ایمانی، مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نوشت؛

«جهش تولید با مشارکت مردم»

رهبر معظم انقلاب اسلامی

محضر مبارک جناب آقای دکتر عسگری

رئیس محترم کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی

به استحضار می‌رساند؛ همان طور که مطلع هستید بخش کشاورزی نقش بسزایی در امنیت غذایی، اشتغال، قطع وابستگی و حفظ استقلال کشور دارد.

کشاورزی اقتصادی است بسیار طاقت‌فرسا و با درآمد و سود کم نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی کشور مانند خدمات و صنعت و دارای ریسک بالا در برابر حوادث قهری طبیعی چون سیل، سرما، خشکسالی، آفات و بیماری‌ها، تگرگ، طوفان و موارد دیگر و به همین دلیل انگیزه‌ای برای جوانان چه تحصیل کرده چه سایر اقشار برای ورود به این بخش وجود ندارد. افزایش سن بهره‌برداران در بخش کشاورزی خود موید این موضوع است لذا به همین دلیل کشاورزی در تمام دنیا مورد حمایت دولت‌هاست.

بر همین اساس امامین انقلاب در گفتمان‌های خود تاکید بر حمایت از بخش کشاورزی داشته و دارند اما با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، نهاده‌ها، ماشین آلات، قطعات حمل و نقل دستمزدها و سایر موارد مرتبط با کشاورزی تحت تأثیر نرخ ارز پیوسته در حال افزایش بوده و هست چون کشاورزان به جز اندک کود یارانه‌ای که تکاپو نیاز آنها را نمی‌کند و باقی کود مورد نیاز را باید از بازار آزاد تهیه نماید تمام نیازهای خود را با ارز آزاد تهیه می‌کنند و در نرخ گذاری محصولات لحاظ نمی‌شود،

به همین دلیل کشاورزان زحمتکش و تلاشگر که با نرخ سود بالای بانکی و هزینه‌های گزاف تولید می‌کنند نرخ تضمینی گندم علی رغم اینکه در ابتدای فصل زراعی مطابق قانون خرید تضمینی ۱۹.۵۰۰ تومان تعیین گردیده بود ما بعد از گذشت چند ماه علی رغم افزایش نرخ نهاده‌ها به ویژه کود و سم و تورم متأسفانه نرخ به ۱۷.۵۰۰ تقلیل یافت که حضرت عالی هم بارها با ارسال نامه به ریاست محترم جمهوری و مصاحبه در شبکه‌های تلویزیونی و رادیو و مطبوعات و فضای مجازی نرخ ۱۷.۵۰۰ را خلاف قانون دانسته و از دولت خواستید که به قانون تمکین کند و نرخ ۱۹.۵۰۰ را بپذیرد یا در قالب جایزه تحویل کسری را جبران کند.

امروز که به فصل برداشت محصول گندم رسیده‌ایم خدا را شاکریم به دلیل نزولات جوی و تشکر از مسئولان محترم وزارت جهاد کشاورزی به دلیل تأمین نهاده‌های آموزش بهره‌برداران، بذور اصلاح شده، توسعه مکانیزاسیون، مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها، تأمین سم مورد نیاز و موارد دیگر مرتبط با تولید و تلاش گندم‌کاران کشور را در تأمین گندم نان مردم بی‌نیاز نمودند، انتظار گندم‌کاران بر این است که حضرت عالی به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی به این موضوع ورود پیدا نموده و با اصلاح نرخ گندم که مورد تأیید دو عضو ناظر از طرف شما در شورای قیمت گذاری بوده بارقه‌ای امید در دل گندم‌کاران هم در سال جاری و هم برای سال آینده که امید به خودکفایی ۱۰۰ درصدی در تولید گندم داریم به وجود آمد.

از طرف دیگر تقاضا داریم که برای جلوگیری از ورود دلالان و واسطه‌ها و خروج گندم از چرخه خرید تضمینی ترتیبی اتخاذ شود که مطالبات گندم‌کاران در موعد مقرر پرداخت شود چون از ابتدای فصل برداشت ۷ فروردین ماه تا کنون نزدیک یک ماه بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم تحویل سیلوهای دولتی شده هنوز ریالی بابت بهای گندم پرداخت نشده است که این موضوع موجبات نگرانی را در جامعه گندم‌کاران به وجود آورده و پای دلالان واسطه‌ها را به بازار گندم باز نموده لذا مجدداً تاکید می‌نماید که حضرت عالی و اعضای کمیسیون کشاورزی و سایر نمایندگان محترم مجلس تلاش نمائید تا با اقدامی شایسته و عملی رضایت گندم‌کاران جلب شود؛ انشاالله.

کد خبر 6089590 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای